دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

حقوق ماهانه ۲۰ هزار آموزگار مازندران افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید علی قاسمی تروجنی بعد از ظهر امروز در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در باشگاه فرهنگیان ساری، اظهار داشت: باید در جهت هوشمندسازی مدارس استان گام‌های بیشتری برداشته شود.

وی افزود: امیدواریم از وجود خیران برای هوشمندسازی بیشتر مدارس استان گام‌های اساسی برداشته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه جلسه سازماندهی و استقرار پایه نهم در استان، برگزار شده است، تصریح کرد: پایه نهم آموزش متوسطه از سال تحصیلی آینده در مازندران اجرایی می‌شود.

قاسمی از برگزاری گردهمایی آموزشی برنامه تعالی مدیریت مدرسه خبر داد و افزود: نظام زیست فناوری دانش آموزی در مازندران راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه 35 پژوهشگر برتر فرهنگی استان در هفته پژوهش تجلیل شدند، گفت: مرحله سوم اردوهای راهیان نور در استان اجرایی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از برگزاری دوره آموزش مدرس دبیران دینی در استان خبر داد و افزود: المپیاد درون مدرسه‌ای در هزار مدرسه مازندران برگزار شد.

قاسمی با اشاره به اینکه حقوق 20 هزار آموزگار ابتدایی مازندران افزایش یافت، گفت: 10 هزار فقره تسهیلات بانکی 12 درصد به فرهنگیان استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان مازنی در مسابقات تیمز و پرلز رتبه برتر کشور را کسب کردند، افزود: مدال آوری دانش آموزان ورزشکار در ماه گذشته در استان بالا بوده است.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text