دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

حضور نیروهای شهرداری برای افتتاح پروژه غدیر قائم‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، از صبح امروز حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان برای آغاز بیست‌ و دومین سفر استانی وارد مازندران شد.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته وزرا و اعضای هیئت دولت برای افتتاح برخی از پروژ‌ه‎ها راهی شهرهای مازندران شدند.

ساعت 9 صبح امروز قرار بود که پروژه تقاطع غیرهمسطح غدیر قائم‌شهر با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شود که تاکنون این امر محقق نشده است.

به‌دلیل اینکه این پروژه مربوط به شهرداری قائم‌شهر بوده است، به نوعی تمام کارکنان درگیر مراسم افتتاحیه شدند و بنا به گفته برخی از مسئولان و شاهدان زمان افتتاحیه هنوز مشخص نیست.

در این بین بسیاری از مردم برای رسیدگی به کارهای خود به شهرداری مراجعه کردند که با تعطیلی شهرداری مواجه شدند و در حال حاضر در سرگردانی به‌سر می‌برند.

به گزارش فارس، عملیات ساخت نخستین تقاطع غیرهمسطح شبدری شمال کشور در سه راهی سوادکوه معروف به سه راه غدیر سال 1391 در قائم‌شهر آغاز شده که برای بهره‌برداری و افتتاح آن تاکنون 220 میلیارد ریال هزینه شده است.

تقاطع غیرهم‌سطح غدیر قائمشهر با قوس شبدری به‌علت گستردگی عملیات اجرایی و پیچیدگی‌های خاص فنی ـ مهندسی تاکنون تنها در کلان شهرهایی مانند تهران، اصفهان و مشهد اجرا شد و احداث این‌گونه تقاطع غیرهم‌سطح در شمال کشور برای نخستین‌بار صورت می‌گیرد.

پروژه غدیر

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text