یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

جاده کرج – چالوس ابری و تردد در این مسیر روان است

رضا کاوه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علی رغم افزایش حجم خودروها از صبح امروز از سمت کرج به چالوس، تردد خودروها در این مسیر به صورت عادی در حال انجام است.
وی با بیان اینکه نیروهای راهداری در حال آماده باش هستند، گفت: با توجه به حجم تردد خودروها در این مسیر به ویژه تعطیلات آخر هفته که منجر به افزایش بار ترافیکی در این جاده می شود نیروهای اداره راه و شهرسازی چالوس به جدیت تلاش می کنند که مشکلی برای تردد رانندگان بوجود نیاید.
کاوه از رانندگان خواست با توجه به شرایط آب و هوایی و احتمال مه آلودگی به وی‍ژه در ساعت صبح و عصر با سرعت مطمئنه حرکت کنند و تجهیزات کامل همراه داشته باشند.
وی افزود: بر اساس اعلام پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج – چالوس از ساعت 14 و 30 دقیقه روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و این تردد از ساعت 18 روز جمعه تا 2 بامداد از دزدبن 15 کیلومتری بخش شمالی مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
وی گفت بر اساس تدابیر پلیس راه تردد وسائط نقلیه از ساعت 19 تا 24 سه شنبه نیز از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان ممنوع است.
ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه هم اعلام کرد هم اکنون وضعیت هوا در بخش هایی از این مسیر ابری است که از عصر امروز (دوشنبه) با افزایش ابر و احتمال مه آلودگی روبرو خواهیم بود.
بر اساس این گزارش از فردا بعد از ظهر نیز ارتفاعات جاده کرج – چالوس با بارش باران همراه خواهد بود.
ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه دمای این منطقه را در حال حاضر 20 درجه اعلام کرد که امشب به 13 درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text