سه‌شنبه 29 اسفند 1402

جاده چالوس به مدت دو روز از 15 تا 3 بامداد یکطرفه خواهد بود

رضا گودرزی امروز در رادیو البرز در خصوص برنامه های پیش رو در مناسبت تعطیلات آتی اظهار داشت: کار بسیار سخت و سنگینی در پیش داریم چرا که در سال جاری شاهد تقارن تعطیلات تابستان و عیدسعید فطر هستیم.

وی افزود: طبق تجربیات سال های گذشته می‌توان گفت در تعطیلات عید سعید فطر در جاده چالوس با انسداد و گره علاوه بر تراکم بالا خودرو ها، مواجه خواهیم بود که این موضوع شرایط را دشوارتر خواهد کرد.

این مسئول افزود: طی جلسه فوری که با فرماندهی انتظامی استان و راهور و ناجا تهران، مازندران و البرز انجام شد، تقسیم وظایف‌ به منظور سبک شدن کار صورت گرفت تا موفق به ارائه خدمات مطلوب به مردم شویم و در این مدت  50 درصد نیروهای پلیس در تیم‌ها و یگانهای خودرویی و موتورسیکلت سوار، در آمادگی کامل جهت انجام مأموریت هستند.

گودرزی گفت: به لطف همکاران راهور مازندران قرار براین شد که نیروی کمکی از پادگان مالک اشتر مازندران، برای رفع مشکلات احتمالی جاده ای ورود کند و در روز عید فطر، دو روز از کرج به سمت مازندران از 3 بعد ازظهر تا 3 بامداد جاده ی چالوس یکطرفه خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر عید یکشنبه باشد این دو روز یکشنبه و دوشنبه خواهد بود و چنانچه احتمال دارد اگر ترافیک سنگین باشد این دو روز را نیز به هم اتصال دهیم که البته این نظریات در حد پیش بینی ها است و در میدان عمل که پیش بیابد ما به لحظه باید شرایط را مدیریت نماییم.

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه طبق آخرین پیشنهاد که با پلیس ناجا در استان مطرح شد، دوربین‌های ثبت تخلف فعال شده‌ و در حال حاضر روزانه حدود هزار و 500 راننده اعمال قانون می‌شوند اظهار داشت: رانندگان هنگام رانندگی تلفن همراه خود را خاموش کنند، کمربندهای ایمنی خود را ببند و از خوردن، آشامیدن و بحث و مجادله با سایر سرنشینان که باعث می‌شود تمرکز کافی نداشته باشند پرهیز کنند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text