جمعه 7 اردیبهشت 1403

جاده هراز و سوادکوه بازگشایی شد/ کندوان مسدود

حیدر نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بارندگی شدید و باران سیل آسا چندین نوبت موجب مسدود شدن محورهای اصلی استان شده است گفت: خوشبختانه محورهای هراز و سوادکوه از دقایقی قبل با تلاش راهداران بازگشایی و زیر بار ترافیک قرار گرفته است.

وی با اشاره به ریزش سنگ و کوه در محور کندوان یادآور شد: این مسیر مسدوه شده نیز در ساعتهای آتی بازگشایی می شود.

نوروزی با بیان اینکه اين اداره كل علاوه بر مسئوليت ذاتی خود در خصوص حفظ و نگهداری و ايمن سازی از راههای تحت پوشش اقدامات وسيعی را در زمينه ارتقاء و توسعه راهها در دستور كار خود دارد، ادامه داد: عمليات تعريض و چهار خطه شدن تمامی محورهای اصلی و شريانی از جمله محور هراز، سوادكوه، نور _ چمستان _ آمل، قائمشهر _ جويبار و … و همچنين احداث كمربندی شهرستانهای استان از جمله اين اقدامات است.

نوروزی در خصوص احداث كمربندی ساری تصريح کرد: كمربندی شمالی در سه فاز در دست اجرا است كه فاز اول آن احداث تقاطع غير همسطح سمسكنده بوده كه به اتمام رسيده است.

وی يادآور شد: با احداث اين تقاطع بار ترافيكی از سمت ميدان خزر به سمت شرق استان ايمن و روان شده است و فاز دوم ايجاد تقاطعی است كه بار ترافيكی را از سمت كمربندی به مركز شهر هدايت كرده و فاز سوم نيز تقاطعی است كه بار ترافيك را از سمت شرق استان به سمت كمربندی هدايت می كند و عمليات اجرايی فاز دوم اين پروژه نيز در آينده ای نزديك به اتمام می رسد.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text