دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

جابه‌جایی ۱۷۷ هزار مسافر در فرودگاه‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های مازندران مهندس وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران اظهار داشت : در شش ماهه اول سال تعداد 177 هزار و 844 مسافر در قالب 1650 سورتی پرواز از فرودگاه شهدای ساری، جابه‌جا شدند.

وی با بیان اینکه  تعداد13 هزار و 128 نفر مسافر در قالب 156 پرواز از فرودگاه  شهدای نوشهر و تعداد 12 هزار و 533 نفر هم در قالب 184 پرواز از فرودگاه شهدای رامسر اعزام و پذیرش شده اند تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات در جابجایی مسافران اعزام پرواز حج و اربعین بود.

مدیرکل فرودگاه های استان به آمار پروازهای حج و ویژه اربعین اشاره کرد و افزود: امسال تعداد 4600 زائر بیت الله الحرام در قالب 38 پرواز رفت و برگشت از طریق فرودگاه بین المللی شهدای ساری به سرزمین وحی الهی مشرف شدند که بر اساس این آمار فرودگاه شهدای ساری در رتبه پنجم کشور قرار گرفت.

وطن خواه با اشاره به  عملیات پروازی ویژه اربعین نیز اظهار کرد : امسال با پیگیری های گسترده و اقدامات و تسهیلات فرودگاهی، فرودگاه بین المللی شهدای ساری میزبان بیش از 4500 زائر حرم آقا اباعبدالله الحسین ( ع) بود که در قالب 44 پرواز رفت و برگشت از فرودگاه‌های شهدای ساری و رامسر به عتبات عالیات مشرف شدند.

مدیرکل فرودگاه های استان رتبه فرودگاه شهدای ساری را به جهت تعداد پروازها، رتبه چهارم کشور در بین فرودگاه های کشور اعلام کرد  و گفت: در حال حاضر نیز دو پرواز هفتگی در مسیر ساری – نجف و بالعکس در تسهیل سفرهای زیارتی مردم عزیز و شریف استان در فرودگاه بین المللی شهدای ساری دایر است.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text