یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

ترافیک هراز نیمه‌سنگین است

علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل با اشاره به اینکه هم‌اکنون تردد در برخی مناطق از محور هراز سنگین است، اظهار کرد: ترافیک نیمه‌سنگین در بیشتر مناطق این جاده شریانی کشور وجود دارد و با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز 94، آغاز ترددهای نوروزی در محور مواصلاتی هراز را شاهد هستیم.

وی گفت: با نزدیک شدن به روزهای نخست فروردین 94 رفته رفته بر حجم تردد افزوده می‌شود و شاهد رفت و آمد کند از تهران به سمت مازندران و برعکس را شاهد خواهیم بود.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه هوای بخش لاریجان مازندران که از بخش های کوهستانی کشور محسوب می شود هم‌اکنون نیمه‌ابری، ابری و مستعد برای بارش باران است، اظهار کرد: مسافران، گردشگران و رانندگانی که در این محور مواصلاتی تردد دارند با احتیاط لازم تردد داشته و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نوری‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه با آغاز سفرهای نوروزی شاهد ترافیک سنگین در این محور شریانی هستیم زمان سفر رفته رفته بالاتر می‌رود و از رانندگان می‌خواهیم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، گوش سپردن به اوامر نیروی انتظامی، گوشزدهای راهداران و پلیس از سبقت به وسیله شانه خاکی و عدم رعایت مقررات خودداری کرده و با توجه به علایم موجود در جاده، استراحت لازم را هم حین تردد داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس استانداردهای لازم در سفرهای طولانی مدت برای هر دو ساعت نشستن پشت فرمان خودرو مدت یک ربع استراحت در نظر گرفته شده است، ادامه داد: اکیپ های راهداران نیز به صورت آماده‌باش در محور هراز آمده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

نوری‌پور در پایان گفت: با آغاز دور جدید سفر به شمال کشور در محور مواصلاتی هراز تاکنون تصادف سنگین منجر به فوت و جراحت سنگین گزارش نشده است.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text