یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

ترافیک سنگین در محور هراز

علی نوری‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، گفت: هم‌اکنون ترافیک در محور مواصلاتی هراز سنگین است.

وی افزود: بار ترافیکی در این جاده شریانی کشور بالا است و رفت و آمد خودروها در آن به کندی انجام می‌شود.

نوری‌پور با اشاره به اینکه حجم ترافیک در عصر روز گذشته سنگین بوده و شب گذشته هم تردد در این مسیر مواصلاتی بیشتر شد، تصریح کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی هفته هم‌وطنان زیادی از استان‌های مختلف راهی شمال کشور و مازندران می‌شوند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران ادامه داد: در مقابل هم‌استانی‌ها و همشهریان آملی هم برای سپری کردن روزهای تعطیل به‌همراه خانواده به مناطق کوهستانی و روستاهای ییلاقی محور هراز عزیمت می‌کنند که این مهم حجم ترافیک در دو سمت آمل به تهران و برعکس در جاده هراز را شامل می‌شود.

این مسئول بیان کرد: هم‌اکنون هوای منطقه لاریجان مازندران آفتابی است.

نوری‌پور خاطرنشان کرد: اکنون در مبادی ورودی به محور مواصلاتی هراز در مناطق نارنجستان، چلاو و پارک جنگلی میرزا کوچک‌خان ترددها سنگین‌تر از دیگر مناطق است.

وی متذکر شد: رانندگانی که قصد تردد از مسیر مواصلاتی هراز را دارند، حتماً قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و با پرهیز از سرعت بالا، سبقت از راست، حرکات خطرناک، بوق زدن بی‌مورد و گوش سپردن به اوامر ماموران راهنمایی و رانندگی، پلیس راه و راهداران سفر خوبی را برای خود و دیگر هم‌وطنان رقم بزنند.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text