جمعه 7 اردیبهشت 1403

ترافیک سنگین در محور سوادکوه در روز‌های آینده

کیوان یونسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه رفت و برگشت موج اول و شروع موج دوم سفر در محور سوادکوه مدیریت شد، گفت: همه نیرو‌های خودرویی و موتوری و پیاده نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه برای مدیریت ترافیک محور سوادکوه تلاش کردند.

رئیس پلیس راهور سوادکوه از اضافه شدن بار ترافیکی هراز در روز‌های گذشته به محور سوادکوه خبر داد و افزود: بار ترافیکی محور هراز که به همراه بارندگی و تردد خودروهای مسافران رفت و برگشت به شمال کشور در سوادکوه بود با همکاری فرماندار، رئیس راه و شهر‌سازی، شهرداران زیراب و پل‌سفید و الاشت و مسئولان قضایی شهرستان مدیریت شد.

وی از مدیریت ترافیک حدود 20 کیلومتری محور سوادکوه در روز پنج‌شنبه هفته گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: در طول 5 ساعت موفق به مدیریت و روان‌سازی ترافیک محور سوادکوه شدیم.

یونسی به ایجاد ترافیک سنگین در روز‌های آینده برای محور سوادکوه اشاره و اظهار کرد: محدودیت ترافیکی محور هراز و برگشت ترافیک موج دوم سفر به مازندران سبب ایجاد ترافیک سنگین در محور سوادکوه می‌شود.

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی سوادکوه با بیان اینکه وجود سه نقطه گلو‌گاهی و باریک در سرخ‌کلا و زیراب و پل‌ درون‌شهری پل‌سفید از دلایل مهم ترافیک در محور سوادکوه محسوب می‌شود، از رانندگان خواست در بامداد و شروع روز اقدام به آغاز مسافرت کنند و با خستگی و خواب‌آلودگی اقدام به رانندگی نکنند.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text