جمعه 7 اردیبهشت 1403

ترافیک سنگین و اعمال محدودیت های نوروزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: در محور هراز از امامزاده هاشم به سمت مازندران شاهد ترافیک سنگین هستیم.

سرهنگ محمدنژاد با بیان اینکه ترافیک در محور سوادکوه در محدوده شیرگاه و محور ولی‌آباد کندوان نیمه‌سنگین است گفت: برای تسهیل در رفت و آمد خوردوها، محدودیت های ترافیکی نوروزی نیز اعمال می شود.

وی گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز جمعه 28 اسفندماه اتا ساعت 6 روزهای بعد از مرزن‌آباد به‌ سمت کرج ممنوع و حرکت خوردوها از ساعت 18 امروز تا 6 صبح روز بعد از میدان امیرکبیر کرج به‌سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه است.

سرهنگ محمدنژاد با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا ساعت سه بامداد روزهای چهارم، ششم، 13 و 14 فروردین ماه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا ساعت سه بامداد روزهای چهارم، ششم، 13 و 14 فروردین ماه 95 از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به‌سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، افزود: تردد انواع کامیون از ساعت 12 تا دو بامداد امروز تا هشتم فروردین‌ماه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

وی گفت:: تردد انواع کامیون نیز از ساعت هشت، 11 فروردین تا ساعت دو بامداد 15 فروردین از محور هراز ممنوع است.

محمدنژاد درباره محدودیت های محور هراز گفت:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا دو بامداد روزهای پنج، ششم، 12، 13 و 14 فروردین از رودهن به آب اسک ممنوع است

ترافیک جاده چالوس

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text