دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

بهره‌برداری از 4 پروژه عمرانی در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، با حضور مسئولان شهرستانی چهار پروژه عمرانی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نوشهر امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: مرکز بهداشتی و درمانی دوآب کجور با اعتبار نیم‌میلیارد ریال با زیربنای 350 متر احداث و امروز به بهره‌برداری رسید.

رحیم سیدپور با بیان اینکه مرکز بهداشتی و درمانی بخش کجور تا پیش از این استیجاری بود، افزود: مرکز بهداشتی و درمانی جدید تعداد 10 خانه بهداشت و بالغ بر 4 هزار جمعیت روستاهای اطراف را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی درباره خدمات و امکانات مرکز بهداشتی و درمانی دوآب کجور خاطرنشان کرد: این مرکز دارای پزشک عمومی، کارشناس پزشک خانواده، کارشناس بهداشت و مامایی است و تمامی خدماتی که در این مرکز بهداشتی درمانی ارائه می‌شود، رایگان است.

سیدپور با اشاره به در دست احداث بودن مرکز بهداشت روستای کوشکسرا تصریح کرد: با احداث این خانه بهداشت مجموع مراکز بهداشت شهرستان نوشهر به 13 واحد می‌رسد که بخشی از اعتبارات تخصیصی و بقیه از محل اعتبارات استانی و ماده ١٨٠ است.

در ادامه رئیس امور توزیع برق شهرستان نوشهر نیز در گفت‌وگو با فارس، از افتتاح ترانس ارتقای برق در روستای کردیکلای نوشهر خبر داد و اضافه کرد: این ترانس با اعتبار 600 میلیون ریال و به طول 180 متر به بهره‌برداری رسید و تعداد 40 خانوار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

نیکزاد خواجوند یادآور شد: این پروژه هم در راستای توسعه شبکه برق و هم رفع افت مشکل ولتاز انجام شده است.

به گزارش فارس، افتتاح راه روستای چلندر نوشهر با اعتبار 300 میلیون تومان و ساختمان دهیاری و آتش‌نشانی روستای خضرتیره نیز به بهره‌برداری رسید.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text