یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی تئاتر در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، بابک شمس‌ناتری امشب در جمع خبرنگاران از برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی تئاتر در این شهرستان خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها توسط مدرسان شاخص استانی رشته‌های کارگردانی، بازیگری و نمایش‌نامه‌نویسی تدریس می‌شود.

وی با بیان اینکه هر کدام از کارگاه‌ها دو روزه برگزار می‌شود، افزود: هنرمندان تئاتر نوشهر می‌توانند در حداکثر زمان مقرر با مراجعه به واحد نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر خاطرنشان کرد: حداکثر زمان اعلام شده برای ثبت‌نام در رشته کارگردانی 10 آذر، بازیگری 20 آذر و نمایش‌نامه‌نویسی 30 آذر اعلام شد که این اتفاق بزرگ هنری را باید به فال نیک گرفت.

وی تصریح کرد: مدرسان این دوره از کارگاه‌ها از اساتید بومی استان بوده و همه آنها دارای کارنامه قابل دفاع در حوزه تئاتر هستند و مطمئناً در آینده با برگزاری کارگاه‌ها بعدی، دیگر رشته‌های از تئاتر نیز در نوشهر تدریس خواهد شد.

شمس‌ناتری افزود: اقدامات مربوط به احداث سن میدانی تئاتر در محوطه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) نوشهر نیز رو به اتمام است و تلاش شد نمای بصری در خور شأنی برای فضای هنری ایجاد شود.

این مسئول اظهار کرد: آموزش رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری به صورت کارگاه‌های تخصصی همواره مدنظر ما بوده و تلاش می‌کنیم، در ادامه سال این کارگاه‌ها به شکل منظم برگزار شود.

وی فضای همدلی اهالی فرهنگ و هنر نوشهر و تعامل دستگاه‌های اداری و اجرایی با متولیان فرهنگی و هنری را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: نوشهر، فرهنگ شهری است که با وجود استعدادهای هنرمندانش می‌تواند فراتر از استان افتخارآفرین باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در پایان گفت: از طرح‌ها و ایده‌های اهالی فرهنگ و هنر استقبال می‌کنیم و همان‌طوری که بارها اعلام کردیم، اداره ارشاد نوشهر، خانه اهالی فرهنگ هنر و خردورزی است.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text