یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

برق یک خط در میان آمل و کلافگی تابستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، تابستان امسال نسبت به سال‌های گذشته گرم‌تر است و این امر باعث می‌شود تا مردم برای رهایی از گرمای سوزان مرداد ماه به وسایل سرمایشی پناه ببرند.

با توجه به شرجی بودن هوای مازندران گرمای این روزها با تعریق بسیار همراه است و به‌گونه‌ای تابش مستقیم آفتاب باعث کندی در کار همشهریان شده است.

مردم شهرستان آمل از ابتدای ماه رمضان امسال تاکنون با قطعی پی‌درپی‌ برق روبرو بودند که این مهم طی روزهای گذشته به اوج خود رسیده و مدت زمان قطعی را به بیش از یک تا دو ساعت رسانده است.

این امر باعث اعتراض بی‌شمار و کلافه‌گی مردم شده است تا حدی که در برخورد با اصحاب رسانه از مدیریت ضعیف شبکه توزیع، عدم اطلاع‌رسانی به مردم و قطعی در زمان اوج گرمای هوا گلایه‌دارند.

تعدادی از مردم معترض بیان کردند: در زمان قطعی برق کسی پاسخگو نیست زیرا با شماره‌گیری مرکز اتفاقات برق یا با مشغول بودن تلفن مواجه می‌شویم و یا هیچ یک از کارشناسان پاسخگو نیستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، قطعی پی‌درپی برق در بلوار شیخ فضل‌الله نوری، کلاکسر، بلوار طالب آملی، خیابان امام رضا (ع)، خیابان امام خمینی (ره)، چاکسر، بلوار آیت‌الله شهید بهشتی و دیگر مناطق شهری که چندین بار در طول روز تکرار می‌شود باعث اعتراض مردم شهد است هر چند در مناطق روستایی نیز قعطی برق گزارش شده است.

رئیس اداره امور توزیع برق آمل هم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد قطعی مکرر برق بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و گرمای هوا مشکلاتی در امر برق‌رسانی مردم ایجاد می‌شود.

نورعلی قاسمی با اشاره به اینکه قطعی‌های برق به‌صورت مقطعی در این شهرستان شکل می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برخی قطعی‌ها درمورد تابلوهای برق بوده که با این وجود حدود 15 اکیپ در حال برطرف کردن موانع هستند.

وی با تاکید بر اینکه حدود سه روز گذشته تاکنون قطعی‌هایی در سطح شهر مشاهده می‌شود که به شبکه توزیع برق منطقه‌ای مازندران بازمی‌گردد، بیان کرد: البته سعی داریم خاموشی‌ها در سطح محدود باشد تا مردم اذیت نشوند.

قاسمی با اشاره به نارضایتی‌های مردم در مورد عهدم اطلاع‌رسانی از قطعی برق، تاکید کرد: روابط عمومی شرکت توزیع برق منطقه‌ای مازندران روزانه در پیام‌های رادیویی قطعی برق در شهرهای مختلف استان را اعلام می‌کند.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text