جمعه 7 اردیبهشت 1403

بارش برف در محور چالوس

کرج – اداره کل هواشناسی استان البرز امروز (یکشنبه) برای آسمان استان بارش باران در ارتفاعات و محور چالس بارش برف را پیش‌بینی کرد.

منصور رحمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط جوی استان، اظهار کرد: طبق بررسی نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره برای امروز یکشنبه افزایش ابر در بعضی ساعات بارش باران، احتمال رعد و برق، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می­ شود.

وی در ادامه تاکید کرد: فردا (دوشنبه) با توجه به شمالی شدن جریانات هوا، ضمن كاهش دما پدیده غالب در سطح استان وزش بادهای شدید شمالی است.

مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز در ادامه و با توجه به شرایط جوی استان از شهروندان خواست برای تردد در محورهای مواصلاتی استان تمهیدات و تجهیزات لازم را به كار گیرند.

اعلام وضعیت جوی محور چالوس

وی با اعلام اینکه بارش باران در جنوب غرب و غرب کشور به صورت پراکنده از امروز آغاز می شود، گفت: به تدریج با نفوذ این سامانه بر میزان بارندگی ها افزوده شده و نیمه غربی کشور را در بر می گیرد.

رحمانیان در پایان وضعیت جوی محور چالوس را نیمه ابری تا ابری در بعضی نقاط همراه با بارش برف و باران پیش بینی کرد و گفت: در حال حاضر ماکزیمم سرعت باد در این محور ۳۲ کیلومتر بر ساعت است.

برف در محور چالوس

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text