شنبه 8 اردیبهشت 1403

انتقاد از فرماندار کرج برای اخذ عوارض جاده چالوس

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از اظهارات اخیر غیر کارشناسی فرماندار کرج مبنی بر دریافت عوارض 20 هزار تومانی در جاده چالوس گفت:‌ فرماندار کرج چه کاره هستند که چنین اظهارنظرهای غیر کارشناسی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، قاسم احمدی لاشکی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 12 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز گفت: مردم باید با شرکت در راهپیمایی این روز استکبار ستیزی خود را نشان دهند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان مازندران افزود: باید ازدولت برای تزریق اعتباری برای تکمیل آزادراه تهران –چالوس و همچنین تزریق 25 میلیارد برای ایجاد نیروگاه زباله سوز استان مازندران تشکر کنیم.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: باید مشخص شود برای حمایت از کشاورزان وزارت جهاد کشاورزی چه کرده است؟

احمدی لاشکی با بیان اینکه کشاورزی در استان مازندران در حال مرگ و تعطیلی است تصریح کرد: کارهای غیر فنی و عقلانی بسیاری در استان مازندران برای کشاورزی آن انجام می شود.

وی با تأکید بر اینکه وقتی تولید گندم و برنج کاهش چشمگیری در استان مازندران داشته ناظران کشاورزی برای چه در استان حضور دارند و به چه چیزی نظارت می کنند گفت: چرا وزارت جهاد کشاورزی اقدام غیر عقلانی انجام می دهد.

احمدی لاشکی ضمن تشکر از وزارت آموزش و پرورش به علت اجرای قانون حق التدریسی ها افزود: در خصوص این معلمان حق التدریس نباید اجازه ضایع شدن حق داده شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سخن غیر کارشناسی فرماندار کرج مبنی بر اخذ عوارض 20 هزارتومانی جاده چالوس گفت: فرمانده کرج چه کاره است که چنین اظهارنظرهایی را می کند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text