شنبه 8 اردیبهشت 1403

امنیت سفر در ویتنام

ویتنام کشوری نسبتا امن برای گردشگران است و ویتنامی‌ها به طور کلی از حضور توریست‌های خارجی در کشورشان استقبال می‌کنند. بهتر است اقدامات احتیاطی در سفر را انجام دهید تا مشکلی برایتان به وجود نیاید: از جواهرات گران‌قیمت استفاده نکنید، گذرنامه و مدارک مهم خود را داخل کیف دستی خود نگذارید و در وسایل حمل‌ونقل عمومی تمام حواستان به کیف و وسایل شخصی‌تان باشد.

در شهر هو شی مین که کیف‌قاپ‌ها و جیب‌برهایش شهرت دارند به احتمال زیاد با جرایم خیابانی روبرو می‌شوید. در هنگام پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری مواظب دوربین یا عینک آفتابی که به گردنتان آویزان کرده‌اید باشید و ترجیحا وسایل گران‌قیمت همراه خود نبرید. به ویژه در مکان‌های گردشگری پرازدحام مواظب بچه‌ها و سالمندان باشید زیرا بیشتر ممکن است طعمه سارقان شوند.

مهمات منفجرنشده هنوز در برخی مناطق ویتنام وجود دارند. همیشه از مسیرهای مطمئن تردد کنید و هرگز به قطعات فلزی نیمه‌دفن‌شده دست نزنید.

ویتنام به طور کلی برای زنان گردشگری که به تنهایی سفر می‌کنند یک کشور امن است، اما با این حال اگر خانمی هستید که به تنهایی به ویتنام سفر کرده‌اید، بهتر است اقدامات احتیاطی را انجام دهید و برای بازدید از جاهای دیدنی ویتنام حتما از تاکسی‌ برای تردد در شهر استفاده کنید.

Check Also

نکاتی در مورد آداب و رسوم در ژاپن

آداب و رسوم در ژاپن یکی از دلایلی که کشور ژاپن به آن معروف است، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text