یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

امسال 4 نفر در دریای چالوس غرق شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس گفت: امسال چهار ‌نفر در دریای چالوس غرق شدند که در مقایسه با شهرهای استان مازندران کمترین آمار مربوط به این شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، سلیمان رضوی در نشست خبری خود به مناسبت هفته تربیت بدنی با اشاره به اجرای 16 برنامه ورزشی توسط هیات‌های ورزشی در این شهرستان خاطر‌نشان کرد: جشنواره ورزشی بانوان، نشست با هیئت‌های ورزشی، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، نشست با مدیران باشگاه‌های ورزشی، تقدیر از بانوان ورزشکار قهرمان در رشته‌های مختلف ورزشی و برگزاری مراسم فرهنگی و قرائت زیارت عاشورا با حضور ورزشکاران از جمله بخشی از برنامه‌های این هفته بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس تصریح کرد: جلسات شورای ورزشی به‌ریاست فرماندار به‌صورت مستمر یکی از اقدامات خوب در راستای توسعه ورزش شهرستان محسوب می‌شود.

رضوی کمبود اعتبارات مالی و مشکلاتی از این دست را یکی از مشکلات حوزه ورزش و جوانان دانست و گفت: جامعه ورزش شهرستان چالوس بازوی توانمند اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس است که حمایت این تشکل مردم‌نهاد سبب شد تا شاهد رشد و توسعه ورزش شهرستانی باشیم.

وی تصریح کرد: در شهرستان چالوس با همکاری و اتحادی که وجود دارد و با حمایت مسئولان شهرستان چالوس به‌ویژه تشکل جامعه ورزش در تمام رشته‌های ورزشی در استان نیز دارای رتبه و جایگاه مناسبی است.

این مسئول با قدردانی از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و توسعه ورزش شهرستان چالوس اظهار کرد: با وجود کمبود نیروی انسانی در اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس خوشبختانه در زمینه‌های مختلف عمرانی و … نیز موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.

رضوی با بیان اینکه احداث سالن وزنه‌برداری، بازسازی سالن ورزش باستانی و بازسازی سالن فوتبال شهرستان چالوس از جمله اقدامات موثر بوده است، یادآور شد: استقرار و بازسازی نورافکن در زمین چمن ورزشی شهرستان چالوس با هزینه 65 ‌میلیون تومان، اختصاص سالن خصوصی برای تمرین ورزشکاران در این شهرستان به‌صورت استیجاری با حمایت جامعه ورزش شهرستان چالوس از دیگر اقدامات است.

وی با بیان اینکه هشت ‌سالن ورزشی دولتی در شهرستان چالوس وجود دارد، اظهار کرد: بیشتر روستاهای شهرستان چالوس دارای زمین ورزشی هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس اضافه کرد: در مجموع 187‌هزار مترمربع فضای ورزشی سرپوشیده و روباز در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس است و سرانه فضای ورزشی در این شهرستان کمتر از یک‌ مترمربع است.

رضوی با اعلام کاهش تعداد غرقی‌ها در تابستان امسال در مقایسه با سال‌های گذشته افزود: امسال چهار نفر در دریای چالوس غرق شدند که در مقایسه با شهرهای استان مازندران کمترین آمار مربوط به این شهرستان است.

وی در مورد روند احداث استادیوم ورزشی مصوب سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان تصریح کرد: در سال 94 برای این پروژه اعتبار 17‌میلیارد تومانی در نظر گرفته شد که 100‌درصد اختصاص یافت و مابقی پروژه نیز در حال اجرا است.

این مسئول با اشاره به فعالیت 7500 ورزشکار سازمان‌یافته و بیمه‌شده در شهرستان چالوس گفت: در مجموع 12 هزار ورزشکار در شهرستان چالوس فعالیت دارند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text