یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

اقامت گردشگران نوروزی در مازندران افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی استانداری‌مازندران، ربیع فلاح جلودار امروز در جمع فرماندهان انتظامی مازندران در قرارگاه نوروزی انتظامی‌مازندران، با اشاره به نامگذاری‌سال 94 از سوی مقام معظم رهبری‌به عنوان سال دولت و ملت همدلی و هم زبانی، اظهار داشت :  امیدوارم نیروی انتظامی هم بتواند در این سال با ارتباط بیشتر و مستمر با آحاد جامعه و فعالیتهای فرهنگی‌اثربخش اعتماد مردم را بیشتر جلب کند.

وی افزود : امنیت پایدار با همکاری‌و همدلی مردم محقق خواهد شد و هرچه ارتباط با مردم بیشتر شود و مردم به برنامه ها و فعالیتهای ما اعتماد بیشتری داشته باشند مشارکت بیشتری خواهند نمود.

استاندار مازندران گفت: در حقیقت اقتدار و عظمت جامعه با تقویت و گسترش همدلی و همزبانی ملت و دولت نهادینه می شود.

مقام عالی دولت در استان از تلاش های شبانه روزی و جهادگونه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه تقدیر کرد و گفت : امروز نیروی انتظامی برای برقراری و حفظ آرامش در کشور و دفاع از حریم اخلاقی و اجتماعی جامعه آماده بوده و با مدیریت جهادی و عزم استوار امنیت را به مردم هدیه می کند.

فلاح جلودار افزود : نیروی انتظامی این افتخار بزرگ را دارد که پاسدار ارزش های الهی، انسانی، امنیت و آرامش مردم است و امنیت امروز مازندران، نیز مرهون خدمات ارزشمند و تلاش های شبانه روزی نیروی های خدوم انتظامی و نظامی است.

استاندار مازندران امنیت را از عوامل مهم زیرساختی توسعه پایدار و پیشرفت خواند و گفت : همکاری قریب 15 هزار نیروی انتظامی در جهت برقراری امنیت و آرامش مهمانان و مسافران نوروزی به ویژه مردم  مازندران قابل تقدیر و سپاس است.

فلاح با اشاره به ضرورت توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان گفت : امروز جلسات شورای تامین نیز رویکرد اقتصادی یافته و تمام تلاش مسئولین استان در راستای رونق اقتصادی و کاهش بیکاری هدایت شده است .

افزایش 60 درصدی کشفیات موادمخدر در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران در این جلسه، نیز آرامش و وحدت ایجاد شده در مازندران را برای ایجاد امنیت و آسایش مردم بسیار اثر بخش خواند و گفت : استان مازندران در زمینه امنیت جزو استانهای درخشان کشور است .

سردار مسعود جعفری نسب افزود: نیروی انتظامی مازندران در زمینه راهور و پلیس رتبه سوم کشور را کسب کرده است و در سال گذشته پاکسازی مناطق آلوده یکی از اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی با همکاری نهادها و دستگاهی سیاسی و امنیتی بوده است.

وی از افزایش 60 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال 93 خبر داد و گفت : در سال جاری نیز مبارزه سرسختانه با توزیع کنندگان مواد مخدر خواهیم داشت.

جعفری نسب همه موفقیتها را به خاطر وحدت و آرامش حاکم در استان دانست و گفت : با نامگذاری سال جدید به عنوان سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی مطمئنیم سالی سرشار از موفقیت را در استان خواهیم داشت.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text