جمعه 7 اردیبهشت 1403

اقامت بیش از 10 میلیون نفرشب گردشگر در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دلاور بزرگ‌نیا صبح امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تا روز گذشته 10 میلیون و 142 هزار و 112 نفرشب گردشگر در مازندران ساکن شدند.

وی با اشاره به انجام نظرسنجی از گردشگران توسط ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، بیان کرد: گزارش تحلیلی این نظرسنجی تا پایان فروردین ماه توسط تیم اعضای هیئت علمی دانشگاه مازندران، نهایی و اعلام می‌شود و می‌توانیم بعد از این برنامه‌ریزی مناسب‌تری درباره سفر داشته باشیم.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه دریای مازندران هم مورد استقبال گردشگران قرار گرفت، ادامه داد: دریای مازندران در این ایام پذیرای گردشگران بود و مسافران از قایق‌های تفریحی و جت‌اسکی‌ها استفاده کردند و با وجود سرمای هوا بعضی از گردشگران از شنای دریا هم بهره بردند که تعداد آنها محدود و قابل کنترل بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اشاره به بازدید هوایی از محورهای ساری، نکا، بهشهر، عباس‌آباد و سوادکوه شمالی در روز طبیعت، تصریح کرد: تا ساعت 16 روز گذشته، یک‌هزار خودرو در روز طبیعت وارد مجموعه تاریخی باغ عباس‌آباد بهشهر شدند.

بزرگ‌نیا با بیان اینکه هیچ گزارش ناگواری در مجموعه‌های تفریحی و توریستی نداشتیم، افزود: هیچ بی‌نظمی و به هم ریختگی در ترافیک مشاهده نشد و نشان می‌دهد که مردم با علاقه‌مندی به طبیعت رفتند و آلودگی‌های بصری در روز طبیعت هم بسیار کاهش یافت و می‌توان به این نتیجه رسید که جامعه محلی و مهمان به بالندگی فرهنگی در رعایت حفظ سلامت طبیعت رسیده است.

وی گفت: تا روز گذشته سه هزار و 615 بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، پذیرایی، دفاتر و … صورت گرفت.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text