یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

افتتاح قرارگاه نوروزی پلیس در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، صبح امروز با حضور علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، روح‌الأمین قاسمی جانشین فرمانده انتظامی مازندران، قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی این استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

روح‌الأمین قاسمی در این مراسم اظهار داشت: همزمان با افتتاح قرارگاه نوروزی مرکزی 22 قرارگاه و 105 فرعی نوروزی مازندران در کلانتری‌های افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: همزمان با افتتاح قرارگاه مرکزی نوروزی فرماندهی انتظامی مازندران، 22 قرارگاه نوروزی در دیگر شهرها و 105 قرارگاه فرعی در همه پاسگاه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه فرماندهی انتظامی مازندران سال گذشته توفیقات خوبی کسب کرد، اضافه کرد: مازندران رتبه برتر کشور در فعالیت‌های انتظامی را به دست آورد.

این مسئول در ادامه توضیح داد: مازندران سال گذشته بعد از استان خراسان رضوی، دومین استان در جذب مسافران نوروزی بود.

قاسمی با اشاره به فعالیت بیش از 15 هزار نیرو در ایام نوروز در مازندران، بیان کرد: زیرساخت‌های گردشگری در مازندران فراهم نیست و کار سخت و سنگینی در انجام مأموریت‌های ترافیکی و انتظامی داریم.

این مسئول در پایان با بیان اینکه تمام پلیس‌های تخصصی ما در ایام نوروز به انجام مأموریت‌های حوزه کاری خود مشغول هستند، عنوان کرد: 476 گشت خودرویی به گشت‌های قبلی اضافه کردیم و 25 گشت موتورسوار و 405 گشت زوجی هم به فعالیت‌های ایام نوروز اضافه شده است.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text