یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی هراز، فیروزکوه و کندوان اعمال می‌شود، اظهار کرد: تردد انواع ماشین‌های سنگین تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌‌ها به دلیل رانش از محور هراز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران بیان داشت: تردد انواع تریلی‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح روزهای چهارشنبه 9، پنج‌شنبه 10، جمعه 11 و شنبه 12 اردیبهشت‌ماه از محور فیروزکوه ممنوع اعلام شده‌ است.

محمدنژاد با اشاره به اینکه تردد انواع ماشین‌های سنگین تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌‌ها به دلیل رانش انتهای محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: از ساعت 14 لغایت یک بامداد روز شنبه 12 اردیبهشت‌ماه از دزبن به سمت کرج یک‌طرفه است.

وی خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از شتاب رانندگی کنند و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

فرمانده پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text