شنبه 8 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران: مسائل حاشیه‌ای مانع توسعه مازندران است

استاندار مازندران گفت: همیشه استان‌ مازندران در مسائل حاشیه‌ای قرار داشت که این مانع توسعه استان بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه مازندران، ربیع فلاح‌جلودار در سومین یادواره هفت شهید روستای نشب منطقه دلارستاق بخش لاریجان این شهرستان با تاکید براینکه جایگاه شهیدان در ظرف زمان و مکان نمی‌گنجد و آنها زنده هستند، یادآور شد: آنها نظاره‌گر هر یک از ما مسئولان و مردم روستاها و بخش‌های مختلف کشور هستند.

وی با بیان اینکه امروز باید پیام آنها را تکرار و مرور کنیم، افزود: باید خون شهدا را که برای استقلال و آزادی به اهتزاز درآمد، قدر دانسته و اهداف آنها را برای پیشبرد و توسعه مناطق مختلف استان بکار ببریم.

فلاح‌جلودار با اعلام اینکه امروز با حضور در این یادواره به پاسداشت یاد و خاطرات آنها آمدیم تا فراموششان نکنیم، اذعان کرد: بی‌شک اقتدار جمهوری اسلامی مدیون خون این شهیدان است.

وی با تاکید براینکه این مبارزه در مقابل همان کشورهایی است که طی هشت سال دفاع مقدس علیه ایران برخاسته بودند، اظهار کرد: امروز بعد از 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دیپلمات‌ها جزو مجاهدانی هستند که در حال ستیز و مبارزه هستند و به مانند شهدای دفاع مقدس جهاد می‌کنند.

فلاح‌جلودار ادامه داد: این کشورهای مدعی خود می‌دانند و باور دارند که اقدام نظامی علیه ایران امکان ندارد و ایران، افغانستان نیست، دشمنان از فرزندان شما هراسان هستند و این به برکت خون شهداست.

نماینده دولت تدبیر و امید در مازندران با بیان اینکه همچنان برای حفظ نظام این جان‌فشانی‌ها ادامه دارد، افزود: شهدا راهبر و الگوی جامعه ما هستند و حضور ما در این محفل یکی از مهم‌ترین دلیلش حضور این شهدا بوده تا پاسخگوی مشکلات شما باشیم.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده برنامه‌های خوبی برای پیگیری مسائل شما خواهیم داشت، اظهار کرد: آرامش اقتصادی، اجتماعی و تعاملات بین‌المللی در دولت تدبیر و امید موج می‌زند.

فلاح‌جلودار با تاکید براینکه همیشه استان‌ مازندران در مسائل حاشیه‌ای قرار داشت که این مانع توسعه استان بود، اظهار کرد: مطمئن باشید با مساعدت دولت یازدهم در ماه‌های آینده اتفاقات خوبی برای منزلت استان خواهد افتاد.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text