یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

ادامه قطعي آب اشاميدني بابل پس از جاري شدن سيل

اب اشامیدنی برخی از نقاط بابل یک هفته پس از جاری شدن سیل همچنان قطع است .
مدیر آب و فاضلاب شهری بابل امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل دوشنبه اخیر ، آب اشامیدنی برخی از مناطق بابل گل آلود شده که برای پیشگیری از مصرف ان اب قطع شده است .
حمیدرضا خدابخش پور افزود: به دلیل جاری شدن سیل اخیر در بالادست ، اب سد البرز الوده شد به طوریکه آب سد به حدود 400 ان تی یو رسید و تصفیه خانه از مدار خارج شد.
وی با بیان اینکه هم اکنون کدورت آب سد البرز به 70 رسیده است خاطر نشان کرد : تا زمانیکه کدورت آب سد به 20 برسد تصفیه خانه دوباره شروع به کار خواهد کرد.
مدیر آب و فاضلاب شهری بابل خاطر نشان کرد ، بر اثر جاری شدن سیل در مازندران 240 میلیارد ریال به بخش آب، راه، کشاورزی و آموزش و پرورش این شهرستان خسارت وارده کرده است که حدود 80 درصد ان مربوط به بخش بندپی شرقی و غربی بابل است.
خدابخش پوراین گفت : مناطق مختلف بابل اعم از توحید، کمربندی شرقی، برج بن، سرداران، بیمارستان آیت اله روحانی، میدان حمزه کلا و شهرک امام از جمله مناطقی هستند که با مشکل کاهش فشار و قطعی آب مواجه هستند.
وی این را هم گفت که مناطق مختلف بابل اعم از توحید، کمربندی شرقی، برج بن، سرداران، بیمارستان آیت اله روحانی، میدان حمزه کلا و شهرک امام از جمله مناطقی هستند که با مشکل کاهش فشار و قطعی آب مواجه می باشند.
شهرستان بابل بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text