دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

اخذ عوارض در آزاد راه تهران ـ شمال قانونی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، قاسم احمدی‌لاشکی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان‌های نوشهر و چالوس و کلاردشت که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد، با بیان اینکه قانونی برای گرفتن عوارض در قطعه چهارم آزاد راه تهران ـ شمال نداریم، اظهار کرد: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد مستضعفان و وزارت راه و شهرسازی که مبنای آن تکمیل جاده است را مدنظر قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه رفع نواقص قطعه چهارم آزاد تهران ـ شمال از پیشرفت 93 درصدی برخوردار بوده است، تصریح کرد: این پروژه باید براساس توافقاتی که انجام شد تا 20 اسفند تکمیل و تحویل داده شود.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تابلوهای تبلیغاتی نصب شده در جاده کندوان اضافه کرد: مبنای ما قانون است و باید از دستگاه‌های ذیربط استعلام و مجوز برای نصب تابلوهای تبلیغاتی در این مسیر اخذ شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌هایی مانند منابع طبیعی و اداره راه و شهرسازی باید در صدور مجوز برای نصب تابلوهای تبلیغاتی دخیل باشند، افزود: نصب تابلوهای تبلیغاتی باید به افراد بومی واگذار شود و عام‌المنفعه باشد.

احمدی‌لاشکی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت روشن شدن تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد و افزود: ساخت و سازهای بیت‌المال که تخریب می‌شود باید هر چه زودتر تکلیف آن مشخص شود.

وی خاطر‌نشان کرد: ساخت‌وسازهای گذشته نباید تخریب شود و باید کار کارشناسی، نظریه فنی و تشکیل کمیته صورت گیرد که این خواست واقعی مردم منطقه است.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ایام دهه فجر در حوزه انتخابیه خود خبر داد و گفت: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران یک روز کامل را در حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس و کلاردشت حضور دارد تا اهالی ورزش و مردم ورزش‌دوست منطقه بتوانند در این روز پیگیر مشکلات و خواسته‌های خودشان باشند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text