شنبه 8 اردیبهشت 1403

احتمال بارش پراکنده از فردا در آسمان مازندران

احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: آسمان مازندران برای روز دوشنبه سوم اسفندماه به‌صورت نیمه‌‌ابری تا ابری بوده و بارش خاصی پیش‌بینی نمی‌شود.

وی ادامه داد: در مناطق ساحلی و جلگه‌ای مازندران همراه با مه رقیق است و همچنین در ارتفاعات به‌دلیل جریانات جنوبی شاهد افزایش نسبی دما هستیم.

رئیس گروه پیش‌‏بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: برای روز سه‌شنبه چهارم اسفندماه به‌دلیل نزدیک شدن سامانه بارشی به کشور انتظار داریم آسمان استان به‌صورت نیمه‌ابری تا ابری باشد و در مناطق جلگه‌ای و ساحلی علاوه بر مه رقیق احتمال بارش خفیف و پراکنده وجود دارد.

اسدی یادآور شد: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه با نزدیک شدن سامانه بارشی از روی نوار شمالی کشور انتظار داریم آسمان مازندران به‌صورت نیمه‌ابری تا ابری باشد و به‌تدریج در مناطق ساحلی و جلگه‌ای شاهد بارش پراکنده و متناوب باران باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین در ارتفاعات مازندران به‌تدریج شرایط برای بارش‌های متناوب برف و وزش باد فراهم می‌شود.

رئیس گروه پیش‌‏بینی هواشناسی مازندران اظهار کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل نقشه‌های امروز هواشناسی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه مقدار بارش در ارتفاعات بیش از مناطق ساحلی است.

اسدی افزود: از اواخر روز پنج‌شنبه انتظار داریم از ناپایداری هوا کاسته شود و روز جمعه جو نسبتاً پایداری در آسمان مازندران حاکم باشد و آسمان استان عمدتاً به‌صورت نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: وضعیت دریای مازندران برای 24 ساعت آینده همراه با موج کوتاه گاهی افزایش موج پیش‌بینی می‌شود.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text