سه‌شنبه 29 اسفند 1402

آماده باش آمبولانس های اورژانس درجاده های مازندران در تعطیلات عیدفطر

یحیی صالح طبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : 54 پایگاه اورژانس جاده ای مازندران برای خدمات رسانی سریعتر به مصدومان احتمالی تعطیلات پیش رو در حاشیه جاده های استان مستقر می شوند .
وی با اشاره به اینکه ترافیک پدیده همیشگی و متداول جاده های مازندران در زمان تعطیلات است ، ادامه داد : اورژانس به عنوان نهادی که خدمات سریع آن حیات بخش است ، می بایست اقدامات لازم برای خدمات سریعتر در این زمینه اندیشیده شود .
رئیس اورژانس مازندران استقرار 54 آمبولانس پایگاههای اورژانس جاده ای استان در حاشیه مسیرهای ورودی و خروج استان به عنوان تدبیر این نهاد برای خدمات رسانی سریعتر به مصدومان اعلام کرد .
وی افزود : اورژانس مازندران ماهانه میانگین 6 هزار و 500 تا 7 هزار ماموریت انجام می دهد که در زمان تعطیلات و اوج گیری سفرها این میزان به بیش از 7 هزار ماموریت افزایش می یابد .
به گفته صالح طبری از این تعداد بیشتر از 2 هزار و 500 ماموریت برای خدمات رسانی به مصدومان تصادفات است .
وی از مردم خواست تا هنگام بروز حادثه تصادف ضمن حفظ خونسردی با شماره 115 تماس بگیرند و ارائه آدرس دقیق حادثه می تواند نقش بسزایی در ارائه خدمات بموقع به مصدومان داشته باشد .
رئیس اورژانس مازندران اضافه کرد : دیگر پایگاههای اورژانس استان در بخش هوایی و درون شهری نیز در تعطیلات پیش رو آماده ارائه خدمات به مسافران است .
مازندران 84 پایگاه اورژانس هوایی ، جاده ای و درون شهری دارد که با بهره گیری از 140 آمبولانس خدمات دهی به حادثه دیدگان را انجام می دهند .

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text