یکشنبه 23 اردیبهشت 1403

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی هراز، فیروزکوه و کندوان اعمال می‌شود، اظهار کرد: تردد انواع ماشین‌های سنگین تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌‌ها به دلیل رانش از محور هراز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران بیان داشت: تردد انواع تریلی‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح روزهای چهارشنبه 9، پنج‌شنبه 10، جمعه 11 و شنبه 12 اردیبهشت‌ماه از محور فیروزکوه ممنوع اعلام شده‌ است.

محمدنژاد با اشاره به اینکه تردد انواع ماشین‌های سنگین تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌‌ها به دلیل رانش انتهای محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: از ساعت 14 لغایت یک بامداد روز شنبه 12 اردیبهشت‌ماه از دزبن به سمت کرج یک‌طرفه است.

وی خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از شتاب رانندگی کنند و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

فرمانده پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text