سه‌شنبه 28 فروردین 1403

۱۵۰۰ نفر در طرح پاکداشت طبیعت جاده چالوس شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، رضا گل‌محمدی در مراسم طرح پاکداشت طبیعت که صبح امروز در جاده چالوس برگزار شد در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه این اقدام با حضور اصحاب رسانه می‌تواند به اقدام ملی تبدیل شود، اظهار داشت: امسال به نسبت سال گذشته هماهنگی‌های بیشتری با دستگاه‌های مربوطه و تاثیرگذار در منطقه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در طرح امسال استانداری و شهرداری همکاری بیشتری در مقایسه با سال گذشته داشته اند، افزود: بخش اعظم این مساعدت‌ها در زمینه تامین اعتبارات، ارسال امکانات و ماشین آلات بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه در سال گذشته کمبود ماشین آلات سبب شد قسمتی از زباله‌ها که با زحمات مردم جمع آوری شده بود، انتقال داده نشود، گفت: با همکاری سایر دستگاه‌ها این مشکل امسال برطرف شده و ماشین‌آلات و سایر امکانات به اندازه کافی وجود دارد و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی توسط محیط زیست البرز، کیسه‌های زباله، بروشور و امکانات لازم برای اجرای بهتر این طرح انجام شده است.

گل محمدی خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری استانداری، فرماندهی انتظامی البرز، پلیس راه البرز و جمعیت هلال احمر، محیط زیست، شهرداری و سایر ارگان‌های استان  برگزار شد.

طرح پاکداشت چالوس

وی اظهار داشت: این همکاری‌ها سبب  تسهیل و سرعت در انجام کار و استقبال مردم شد و مزاحمت کمتری برای خوردوهای عبوری ایجاد شد.

گل محمدی با اشاره به استقبال مردم گفت: با توجه به اینکه این طرح امسال در 3 نقطه از جاده جالوس اجرا می‌شود و علی‌رغم اینکه از مردم درخواست شد جمعیت کمتری در آن شرکت کنند اما تعداد افراد شرکت‌کننده بیش از میزان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: 50 دستگاه اتوبوس هزار و 500 نفر از افراد دوست‌دار طبیعت را جابه جا می‌کنند که تعداد زیادی نیز به سبب کمبود وسیله نقلیه موفق به شرکت در این طرح نشدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بیان کرد: باید به سمت انجام حرکتی ملی در این راستا پیش رویم و هدف اصلی برای اجرای این طرح، پاکسازی محیط زیست و فرهنگ‌سازی برای این کار است.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text