سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

کشف بیش از 38 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، مهدی نیک‌پور امشب در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان ابراز داشت: بیشتر اقدامات نقطه‌ای انجام می‌شود که مفید نیست.

وی افزود: شناسایی نقاط آلوده توسط همه دستگاه‌های متولی و اقدامات هماهنگ و پاکسازی نقطه به نقطه نقاط آلوده امری ضروری است.

رئیس‌پلیس مواد مخدر شهرستان نور نظارت بر دانشگاه‌ها و شناسایی دانشجویان معتاد و در معرض خطر، دستگیری معتادان و توزیع کنندگان به‌ویژه در مناطق آلوده و حمایت از خانواده‌های آنان در زمان غیبت را یکی از موارد موثر در امر پیشگیری و مبارزه عنوان کرد.

این مسئول با اشاره به کشف چهار و نیم کیلو موادمخدر در دو روز گذشته از کشف 38 کیلو و 160 گرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و افزود: در این مدت سیصد و 11 نفر دستگیر و 96 نفر نیز به کمپ‌های مجاز شهرستان معرفی شدند.

نیک‌پور از اجرای 69 مورد طرح پاکسازی نقاط آلوده و جمع‌آوری معتادان کارتن خواب خبر داد و گفت: 72 معتاد در اجرای این طرح‌ها دستگیر شدند.

رئیس‌پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان نور نیز از آمادگی لازم این نیرو در امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و سایر جرائم خبر داد و گفت: اقدامات انجام شده و افزایش میزان کشفیات نیز گواه این ادعا است.

علی اوسط گرجی‌پور نیز نظارت بر کمپ‌های ترک اعتیاد و بازدید مستمر از آنها را ضروری دانست

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930616001464#sthash.GMmKQXn5.dpuf

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text