سه‌شنبه 29 اسفند 1402

کافی شاپ های مجتمع سبز رامسر

آخرین به روز رسانی 15/06/1402

کافی شاپ های مجتمع سبز رامسر

مجتمع سبز رامسر از جمله مکان های تفریحی مازندران می باشد که دارای هتل۴ستاره، تله کابین، رستوران، کافی شاپ،شهربازی، زیپ لاین، پینت بال، جت اسکی،پاراموتور،کارتینگ سالن کنسرت و مراکز خرید است.

آدرس: کیلومتر ۵ غرب رامسر

تلفن تماس: 115505

Inst: @shahre_sabzz

کافی شاپ لاویتا

کافی شاپ لاویتا واقع در سایت شمالی ساختمان اصلی واقع شده است و انواع نوشیدنی ها و دسرهای ایرانی و بین المللی را ارائه می دهند.

کافه لاویتا
کافی شاپ باراکا
کافی شاپ باراکا در میانه پارک جنگلی هزار با سنگ فرش های طبیعی  پله قرار دارد. آلاچیق های چوبی و زیبا فضایی دوستانه و صمیمی در جنگل پهن برگ بوجودآورده است.

باراکا
کافی شاپ راکارت
از آنجایی کخ کافی شاپ راکارت ، بخشی از مجموعه کارتینگ می باشد، ارائه نوشیدنی های انرژی زا و فست فود سعی در فراهم آوردن سلیقه مشتریان ورزشکار خود کرده است

کافه راکارت

کافی شاپ ایلمیلی

کافی شاپ ایلمیلی در کنار رستوران پنج ستاره ایلمیلی واقع در سایت جنگلی با معماری داخلی روز دنیا و چشم اندازی دلپذیر از دریا و جنگل و امکان دسترسی از طریق خط تله کابین و جاده آسفالت خصوصی جنگلی، با انواع دسر و نوشیدنی های گرم و سرد آماده پذیرایی از گردشگران محترم خواهد بود.

کافه ایلمیلیکافه سرزمین رویاها

کافی شاپ سرزمین رویاها دقیقا در وسط شهربازی سرزمین رویاها در ساختمانی با طراحی فانتزی برگها و ریشه های فانتزی قراردارد. چراکه خود شهر بازی محیطی جذاب از ترکیب سرزمین عجایب آلیس و  دوران ژوراسیک می باشد.

Check Also

کافه نوارا

کافه نوارا اگر به مجتمع تجاری خانه فروردین در کلیومتر 10 جاده بابلسر رفتید، حتما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text