پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

پیش‌‌بینی ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه

سیاوش محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگارishomal در شرق استان تهران درخصوص محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های روزهای تعطیل پیش رو در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) اظهار داشت: تردد همه تریلرها همچنان از محور هراز ممنوع است و این ممنوعیت در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حمل‌کنندگان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر روز سه‌شنبه، 15 تیرماه تا هشت صبح روز شنبه، 19 تیرماه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

محبی ادامه داد: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه، 18 تیرماه تا 2 بامداد روز شنبه 19 تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه که در محل حضور دارند، تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه، 18 تیرماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود و این محدودیت اعمال خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص ممنوعیت‌های محور فیروزکوه نیز گفت: تردد همه تریلرها به‌استثنای حمل‌کنندگان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر روز سه‌شنبه، 15 تیرماه تا هشت صبح روز شنبه، 19 تیرماه از تهران به سمت قائم‌شهر و برعکس ممنوع است؛ اما در محور امام رضا (ع) ممنوعیت و محدودیت خاصی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در صورت بروز ترافیک سنگین، به‌منظور کم شدن حجم ترافیک، پاسگاه‌های پلیس‌راه‌های کشور با هماهنگی پلیس راه راهور ناجا از تردد همه کامیون‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی جلوگیری به عمل خواهند آورد.

محبی در خصوص احتمال بروز ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه گفت: با توجه به تعطیلی چندروزه پیش رو، انتظار می‌رود بار ترافیکی سنگینی را در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران شاهد باشیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: مأموران پلیس راه در طول شبانه‌روز و با آمادگی 100 درصدی در محورها حضور دارند تا در صورت بروز هرگونه گره ترافیکی، به بازگشایی مسیر اقدام کنند.

وی افزود: رانندگان با توجه به حجم ترافیک احتمالی باید با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی در مسیر حرکت و از سرعت، سبقت و انحراف به چپ خودداری کنند.

محبی تصریح کرد: رانندگان در صورت برخورد با ترافیک در محورها با حفظ آرامش و شکیبایی رانندگی و با حفظ فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی از بروز حوادث رانندگی جلوگیری کنند.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text