جمعه 10 فروردین 1403

پولی‌کردن جاده‌چالوس غیرقابل توجیه است

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس با بیان اینکه تعریض جاده کرج-چالوس از وظایف حاکمیتی دولت محسوب می شود، گفت:بحث پولی کردن استفاده از جاده چالوس غیر قابل توجیه است.

قاسم احمدی لاشکی درگفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت درخصوص انتشار اخباری مبنی بر پولی شدن جاده کرج به چالوس گفت: اینکه عنوان شده برای عبور و مرور ازجاده چالوس 20 هزارتومان هزینه از خودروهای عبور اخذ می شود،یک اظهارنظر غیر کارشناسی است.

نماینده مردم چالوس،نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مسئولانی که بحث اخذ عوارض از جاده چالوس را مطرح کرده اند،افزود: نباید برخی از مسئولان با اظهارات غیرکارشناسی مردم را نگران کنند.

تعریض جاده چالوس یکی از وظایف حاکمیتی دولت محسوب می شود

احمدی لاشکی با بیان اینکه تعریض جاده چالوس یکی از وظایف حاکمیتی دولت محسوب می شود،تاکید کرد: روزانه بسیاری از مردم بومی منطقه از جاده چالوس رفت و آمد می کنند که در صورت اخذ هزینه، فشار اقتصادی ناشی از این کار به معیشت آنان وارد می شود.

وی با بیان اینکه مطرح‌کردن بحث پولی‌کردن استفاده ازجاده چالوس غیرقابل توجیه است،مطرح کرد: درحال حاضرجاده کرج-چالوس مشکلات خاص خود را دارد؛بنابراین نباید برخی‌ها با اظهارات غیرکارشناسی مشکلات مردم را بیشتر کنند.

مطرح کردن بحث اخذ هزینه برای استفاده از جاده چالوس ممنوع!

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: درصورت تکرار اظهارات غیرکارشناسی مبنی بر پولی شدن استفاده از جاده  چالوس،بحث آن را از طریق وزیر مربوطه پیگیری خواهم کرد.

عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآورشد:از هیئت دولت به دلیل اختصاص اعتبار 1200 میلیارد تومانی برای تکمیل قطعه یک آزاد راه تهران- شمال تشکر می کنم.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text