پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

هتل بام سبز رامسر بر فراز تله کابین رامسر

هتل بام سبز رامسر بر فراز تله کابین رامسر واقع شده است برای دسترسی به این هتل مسافرین باید از تله کابین استفاده کنند و برای اولین دسترسی(قبل از پذیرش در هتل) باید برای استفاده از تله کابین به ازای هر نفر مبلغ 18000 تومان پرداخت گردد.

هتل بام سبز با سوئیت های VIP برای اولین بار با طراحی داخلی متفاوت به گونه ای کاملاً استثنائی واقع در ارتفاع 700 متری از سطح دریا در قله ایل میلی 7 سوئیت VIP که بر اساس هفت اقلیم طراحی، اجرا و 50 کلبه رویایی جنگلی در ابعاد مختلف جهت اسکان گردشگران عزیز در نظر گرفته شده است. این مراکز اقامتی بر اساس استانداردهای بین المللی و داخلی طراحی شده اند و ضامن آسایش امنیت و آرامش مراجعه کنندگان می باشد.

خدمات :

رستوران و کافی شاپ 24 ساعته، خط تله کابین، فست فود در دو شعبه، فروشگاههای زنجیره ای (تی تی، ایران کتان، هالیدی، تین پوش)، رستوران سنتی، شهربازی مدرن، کلوپ دریایی(جت اسکی ـ شاتل ـ اسکی روی آب ـ قایق سواری با قایق دلفین ـ پارسیلینگ)، پیست کارتینگ، خدمات بانکی (شعبه در محل: پست بانک و بانک تجارت، بانک پاسارگاد )، کافی نت، بازارچه ساحلی، پینت بال – که همگی در سایت پایین تله کابین واقع شده اند.

جاذبه های گردشگری نزدیک هتل:

جواهرده
کاخ موزه مرمر
پارک آبی رامسر
بازارچه سنتی رامسر

خدمات ویژه :

هتل بام سبز رامسر مجموعه یک مجتمع بزرگ رفاهی تفریحی می باشد.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text