جمعه 31 فروردین 1403

نگاهی بر قیمت تورهای طبیعت گردی در تعطیلات عید فطر 96

شروع دومین فصل از سال نوید بخش آغاز ایام مسافرت های تابستانه است که امسال ابتدای این فصل قرین با تعطیلات عید فطر نیز شده است و طبیعت دوستان و اهالی سفر را به فکر برنامه ریزی برای سپری کردن وقت در طبیعت کرده است.
در این میان تورهای طبیعت گردی یک تا چند روزه بیشتر از اوقات دیگر اقدام به تبلیغ و جذب گردشگر کرده است و در میان آنها تورهای استان های مازندران و گیلان گوی سبقت را از سایر استان ها ربوده است.
قیمت تورها با توجه به تعداد روزها، خدمات ارائه دهنده تور اعم از غذا و نوع حمل و نقل، محاسبه مالیات بر ارزش افزوده از حدود 100 هزار تومان آغاز و به بالا ادامه دارد.
به طور مثال قیمت تور 3 روزه طبیعت گردی استان آذربایجان غربی برای عید فطر و با هدف گردش مراتع میرگ زیارت تا دریاچه دالامپر به همراه غذا به ازا هر نفر 645 هزار تومان قیمت گذاری شده است.
تور یک روزه طبیعت گردی استان مازندران به مقصد لفورتا هفت آبشار به همراه صبحانه و نهار به مبلغ هر نفر 130 هزار تومان در نظر گرفته شده است. همچنین تورهای یک روزه طبیعت گردی این استان به سایر مناطق گردشگری با قیمت مشابه به فروش می رسد.
 تور دو روزه سفر به چشمه باداب سورت، دریاچه الندان، پیاده‌روی در جنگل‌های کیاسر، دریاچه زیبای چورت، دریاچه سلیمان تنگه با امکانات 2 وعده صبحانه، 1 وعده ناهار هر نفر 415 هزار تومان است. همچنین قیمت تور دو روزه طبیعت گردی به ماسال به ازا هر نفر 395 هزار تومان مشخص شده است.
تور قزوین و الموت به عنوان تور تلفیقی تاریخی و طبیعت گردی در دو روز عید فطر به همراه غذا، 380 هزار تومان برای هر نفر در نظر گرفته شده است.
تور دو روزه جنگل مازیچال(طبیعت کلاردشت) با هدف جنگل‌پیمایی در شورزمین، هزارچشمه و جنگل‌های زیبای منطقه مازیچال و کلاردشت و مشاهده اقیانوس ابر 475 هزار تومان، تور 3 روزه گیلده تا آبشار زمرد حویق با هدف جنگل پیمایی در ارتفاعات گردنه حیران، جنگل‌های گیلده تا چشمه‌علی داشی، آبشار زمرد حویق 435 هزار تومان است.
تور 3 روزه استان لرستان با هدف گردشگری در مناطق آبشار آب سفید الیگودرز، آبشار بیشه، آبشار گریت و سرکانه، قلعه فلک الافلاک و موزه مردم شناسی، دریاچه کیو، گرداب سنگی،‌ مناره آجری، پل شکسته شاپوری،  آبشار نوژیان 580 هزار تومان برای هر نفر قیمت گذاری شده است.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text