پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مهم‌ترین علت تصادف در جاده چالوس چیست؟

اسفندیارنژاد افزود: برای جلوگیری از وقوع این حوادث اقداماتی صورت‌گرفته اما کافی نیست و لازم است با اختصاص اعتبار و امکانات مناسب طرح‌های ویژه‌ای در این منطقه اجرایی شود.

وی اضافه کرد: به‌عنوان مثال برخی مناطق خطرناک جاده چالوس به‌کوهبری نیاز دارد که راهداری در این خصوص وارد عمل شده است.

این مسئول با اشاره به ضرورت انجام اقداماتی برای جلوگیری از ریزش‌ کوه‌های این منطقه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون عمده ریزش‌ها در محدوده سرودار رخ می‌دهد و به جز تونل یک بقیه تونل‌ها همواره با ریزش سنگ مواجه هستند.

وی در ادامه به روکش نامناسب آسفالت در جاده چالوس اشاره کرد و ادامه داد: یکی از عوامل اصلی که مسبب بروز تصادف خودروها در محور چالوس می‌شود، نامناسب بودن روکش آسفالت است‌ که در برخی مناطق شدت بیشتری دارد.

وی اظهار کرد: باید با اختصاص اعتبار مناسب فکری برای استفاده از روکش آسفالت مقاوم و با طول عمر زیاد در این محور کرد.

بخشدار آسارا تصریح‌ کرد: با توجه به مطالعات و بررسی‌های صورت‌گرفته با امکانات و اعتبارات استان نمی‌توان موانع و مشکلات مربوط به محور چالوس را رفع کرد چون در شرایط کنونی اقدامات مقطعی چندان نتیجه‌بخش نیست.

اسفندیارنژاد افزود: باید واقعیت‌ها را پذیرفت و براساس اطلاعات دقیق بهترین تصمیم ممکن را گرفت چون هر روز به شمار ترددهای جاده چالوس افزوده می‌شود و اگر درصدد پیشگیری حوادث نباشیم این جاده به خاطره‌ای تلخ برای هموطنان تبدیل خواهد شد.

وی‌ یادآور شد: هم‌اکنون امکانات راهداری و سایر دستگاه‌های مربوطه برای کوچک‌ترین بحران‌ها در این محورکافی نیست. بنابراین باید درصدد تقویت تجهیزات بود.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text