شنبه 1 اردیبهشت 1403

معاون هواشناسی مازندران؛ نخستین سامانه بارشی پاییزی در راه مازندران

احمد اسدی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی امروز آسمان مازندران به‌صورت صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود که در ساعات بعدازظهر و شب در غرب استان همراه با افزایش ابر خواهد بود.

وی با بیان اینکه روز یک‌شنبه آسمان مازندران به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود، افزود: در اواخر روز شاهد افزایش ابر به‌ویژه در غرب و دامنه‌های همراه با احتمال رگبار باران و رعدوبرق پراکنده هستیم.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: روز دوشنبه آسمان استان به‌صورت نیمه‌ابری به‌تدریج ابری همراه با رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

اسدی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه آسمان مازندران ابری گاهی همراه با بارندگی، وزش باد و کاهش دما خواهد بود، اضافه کرد: روز چهارشنبه آسمان استان به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری و هنگام شب به‌تدریج ابری به‌ویژه در غرب استان همراه با بارش پراکنده است.

وی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز پنج‌شنبه 6 مهر ماه امسال آسمان مازندران به‌صورت نیمه‌ابری تا ابری به‌ویژه در غرب استان همراه با بارش پراکنده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به ساری با 35 درجه و کمینه دمای هوا نیز مربوط به بلده با 8 درجه سانتی‌گراد بوده است.

اسدی به استقرار هوای نسبتاً خنک از بعدازظهر دوشنبه در آسمان مازندران اشاره کرد و افزود: در صورت تغییر نقشه‌های هواشناسی، تغییرات پیش‌بینی نیز در گزارش روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود

https://t.me/ishomall

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text