جمعه 31 فروردین 1403

معاون فرماندار فریدونکنار پس از 50 ماه رفتنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، حجت‌الله عصمتی معاون فرماندار فریدونکنار از کارمندان آموزش و پرورش بوده که در دولت قبل به‌صورت مأموریتی وزارت کشور آمده بود.

وی توانست به‌مدت چهار ماه پس از عزل محمد حسین‌زاده‌لداری که اولین فرماندار دولت تدبیر و امید در شهرستان فریدونکنار بود نیز به سمت سرپرستی این فرمانداری برسد.

عملکرد عصمتی در این دوران به گونه‌ای بود که خیلی‌ها معتقد بودند او به‌خوبی توانسته جایگاه خود را در میان دولت یازدهمی‌ها استحکام نسبی بخشد و شاید ربیع فلاح حکم فرماندار را هم به وی بدهد اما طولی نکشید که مهرداد ابراهیمی با سابقه بخشداری بابل و معاونت اداره‌کل سیاسی و انتخابات استانداری با حکم سرپرستی به فرمانداری شهرستان فریدونکنار آمد.

ابراهیمی نیز پس از چند ماه حکم فرمانداری خود را با امضای وزیر کشور دریافت کرد و طولی نکشید که او هم از فرمانداری فریدونکنار رفت و مسئولیت اداره‌کل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران را به‌عهده گرفت.

اما امروز ورق نهایی برای پایان کار حجت‌الله عصمتی معاون فرماندار فریدونکنار رقم خورد و البته گفته می‌شود وی که سابقه حضوری 50 ماهه در فرمانداری فریدونکنار دارد از امروز به آموزش و پرورش برمی‌گردد.

عصمتی

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text