سه‌شنبه 29 اسفند 1402

محدودیت ترافیکی جاده‌های شمال در تعطیلات منتهی به مبعث

مرکزمدیریت راه‌ها اعلام کرد تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز شنبه ۲۵ فروردین از کرج به مرزن‌آباد و در محور هراز از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از رودهن به آمل ممنوع است.

بر اساس این گزارش تردد موتور‌سیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۲ فروردین الی ساعت ۶ روز یکشنبه ۲۶ فروردین از محور‌های کرج- چالوس، هراز ، سوادکوهو بالعکس ممنوع است.
در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز شنبه ۲۵ فروردین از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج یک‌طرفه خواهد بود.

 

در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز شنبه از رودهن به آمل ممنوع است و از ساعت ۱۷ الی ۲۴ همان روز، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک‌طرفه خواهد بود.

 

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.

 

در محور هراز تردد تریلر‌ها کماکان ممنوع است همچنین تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ فردا ۲۲ فروردین و از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری و روز و شنبه هفته آینده از محور هراز ممنوع است.

 

در محور سوادکوه نیز تردد تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز شنبه ۲۵ فروردین از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text