پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران به‌مناسبت تاسوعا و عاشورا

جعفر محمدنژاد گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌منظور جلوگیری از بروز ترافیک در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه مازندران اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 روز دوشنبه 19 تا ساعت 6 روز شنبه 24 مهر ماه امسال از محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه ممنوع است؛ البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری بلامانع است.

محمدنژاد به ممنوع بودن تردد انواع تریلی از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای دوشنبه 19، پنج‌شنبه 22 و جمعه 23 مهر ماه امسال از این محور ممنوع اعلام شده است.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای دوشنبه 19 و جمعه 23 مهر ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است، اضافه کرد: همچنین تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روز جمعه 23 مهر ماه امسال از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 23 مهر ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text