پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

مجموعه تفريحي آكواليون ( نمايش شير دريايي )

مجموعه تفريحي آكواليون ( نمايش شير دريايي )

آکوالین یکی از مجموعه های توریستی جذاب و دیدنی بخش نمک آبرود در استان مازندران است. مجموعه آکوالیون با هدف اصلی ایجاد فضایی شاد و با نشاط برای بازدیدكنندگان در شهرك توریستی نمك آبرود ایجاد شده است.

اين مجموعه با مديريت دكتر شهبازكيا با هدف اصلي ايجاد فضايي شاد و با نشاط براي بازديدكنندگان در شهرك توريستي نمك آبرود نهاده شده است . محور اصلي كار اين مجموعه بر پايه نمايش مهيج شير دريايي بنا نهاده شد است

و در كنار اين برنامه بازديدكنندگان مي توانند از فضاهاي ديگري هم مثل بركه فلامينگو و كافه آكواريوم هم ديدن كنند. شيردريايي كه درحال حاضر، در مجموعه نگهداري ميشود يك شير دريايي نر كاليفرنيايي است كه بوريس نام دارد و از كشور اسپانيا و در حدود 2 سال قبل به ايران آورده شده است (1390) . به مدت حدود يكسال در تهران و درباغ وحش ارم نگهداري و اجراي برنامه داشت ولي از ديماه 1390 به شهرك توريستي نمك آبرود منتقل شد .حركات پايه آموزشي را دركشور اسپانيا و حركات تكميلي را در كشور عزيزمان ايران و زيرنظر مربيان ايراني فرا گرفته است . در حال حاضر حدود 80 حركت نمايشي را ياد گرفته و با تايم نمايشي 45 دقيقه تا 1 ساعت يكي از محدود شيرهاي دريايي دنياست كه با توانايي بالا ميتواند برنامه اجرا كند و به جرات ميتوان گفت كه يكي از باهوش ترين و هنرمندترين شيرهاي دريايي دنياست .

برای اطلاع از قیمت و شرایط استفاده از این امکان تفریحی اینجا کلیک کنید.

آدرس: چالوس-شهرک نمک آبرود

تلفن تماس:  ۰۱۱۵۲۱۸۸۱۲۱/ ۰۱۱۵۲۱۸۳۰۰۳

Inst: @namakabrud

 

 

Check Also

جاذبه های گردشگری نوشهر

نوشهر (به مازندرانی: نوشِر) از شهرهای استان مازندران ایران است. بخش کجور از توابع شهرستان نوشهر است یک بخش تاریخی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text