جمعه 10 فروردین 1403

مجتمع ورزشی شهید خوش‌سیما در آمل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، امشب مجتمع ورزشی شهید عابدین خوش‌سیما در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

این مجتمع ورزشی با حضور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل، امام جمعه دابودشت در روستای کته‌پشت افتتاح شد.

مدیر مجتمع ورزشی شهید خوش‌سیما در این مراسم اظهار کرد: این مجتمع با طراحی در دو سالن مجزا در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع بهره‌برداری شده است.

پوریا خوش‌سیما افزود: سالن شماره بزرگ این مجتمع با یک هزار و 50 مترمربع زیربنا و اسکلت سوله 60 تن دارای ارتفاع 12 متر است که برای رشته‌های والیبال، فوتسال، بسکتبال و هندبال کاربرد دارد.

وی تصریح کرد: سالن دیگر این مجموعه با 450 مترمربع زیر بنا برای رشته‌های ورزشی بوکس، بدن‌سازی و ایروبیک طراحی شده که به رشته ورزشی بوکس در این سالن توجه ویژه‌ای شده و به نوعی بزرگ‌ترین سالن بوکس در مازندران محسوب می‌شود.

مدیر مجتمع ورزشی شهید عابدین خوش‌سیما، اظهار کرد: زیرسازی کف‌پوش این سالن از عایق جدید ژئوممبران بوده که برای نخستین بار در فضای ورزشی مازندران به‌کارگیری شد و همچنین کف‌پوش پلی‌یورتان نیز از با کیفیت‌ترین مواد استفاده شده در آن است.

وی گفت: امیدواریم این مجتمع مجهز و بزرگ برای استفاده ورزشکاران مورد استفاده قرار گیرد.

بنیانگذار مجتمع ورزشی شهید عابدین خوش‌سیما نیز در این مراسم اظهار کرد: این مجتمع طی کمتر از یک سال با هزینه حدود 10 میلیارد ریال حاصل آورده شخصی به بهره‌برداری رسید.

یدالله خوش‌سیما با تاکید بر اینکه همه هدف‌مان استفاده ورزش‌دوستان و ورزشکاران از این مجتمع است، بیان کرد: برای ساخت و عملیات ایجاد این سالن از اعتبارات دولتی بهره نگرفتیم.

وی با اشاره به زندگی‌نامه شهید عابدین خوش‌سیما، گفت: این شهید علاقه زیادی به ورزش محلی و کشتی داشته و در بیشتر میادین ورزشی حرف از مدال‌آوری و قهرمانی آن شهید بود.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text