جمعه 31 فروردین 1403

مازندران بازار روسیه را نشانه گرفته است

آمل -رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: مازندران بازار کاله را با محصولاتش نشانه گرفته است و باید در این راستا برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمد پور عمران سه‌شنبه‌شب در همایش بزرگداشت روز اصناف شهرستان آمل بابیان اینکه امروزه باید به سمت دانش و نوآوری حرکت کنیم، بیان کرد: در شهرستان آمل کارآفرینان بزرگی حضور دارند که مایه افتخار کشورمان می‌شوند و کاله برای اولین بار بعدار تاریخ انقلاب محصولات لبنی به روسیه صادر کرد و مورد استقبال بسیار زیاد روسی‌ها قرار گرفت.

وی با عنوان اینکه می‌توانیم بازار بزرگ روسیه و سی آی اس را بافکر و کار آملی‌ها جهانی کنیم، افزود: ایران سفره و وجود مردم روسیه را با محصولات کاله آمل به نشانه گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بر لزوم ساماندهی بازار و اصناف در شهرستان آمل تأکید کرد و افزود: انتظار داریم شهرستان آمل به وظیفه خود در قبال ۱۷ هزار واحد صنفی در آمل عمل کنیم و ساماندهی بازارها ازجمله خواسته‌های مردم بوده واز شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل تقاضا می‌کنیم در سال اقدام و عمل شاهد صورت گرفتن این عمل باشیم.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که از مالیات سنگین فرار می‌کنند باید با آن‌ها مقابله کرد چراکه امروز یک‌سوم بازار مالیات پرداخت نمی‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اضافه کرد: ضرورت دارد به دنبال کسانی برویم که مالیات پرداخت نمی‌کنند نه افرادی که دنبال کاسبی حلال هستند.

محمد پور عمران بابیان اینکه نباید حق بازاریان تضییع شود، اظهار کرد: مشکلات شهرستانی به‌صورت مکتوب و مشخص اعلام شود تا در استان آن پیگیری کنیم.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text