جمعه 10 فروردین 1403

قلع و قمع 2 فقره بنای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی نور

حبیب‌الله رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور، اظهار کرد: در راستای حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و به استناد تبصره 2 ماده 10 و ماده 3 با همکاری نیروی انتظامی، اداره راه و شهرسازی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نور دو فقره احکام قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی به مساحت 819 متر مربع دیوارکشی در روستای ایزخورده و یک واحد مسکونی در روستای آرویج‌کلا این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی، یک فقره دیوارکشی به مساحت 6 هزار متر با پیشرفت کار 40 درصد نیز تخریب شد.

سرپرست جهاد کشاورزی نور ادامه داد: در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی و ترویجی بخش کشاورزی و به‌منظور افزایش آگاهی و دانش بهره‌برداران این بخش، دو دوره آموزشی مهارتی تغذیه مرکبات و زنبورداری با شرکت بیش از 43 بهره‌بردار در این شهرستان برگزار شد.

این مسئول اضافه کرد: دوره آموزشی مهارتی تغذیه مرکبات با حضور حدود 18 نفر از باغداران منطقه رویان به‌مدت دو روز برگزار و مدرس دوره، آموزش‌های لازم درباره تغذیه مرکبات را به فراگیران ارائه کرد.

رنجبر در پایان گفت: دوره آموزشی مهارتی زنبورداری نیز با حضور 25 زنبوردار در مرکز جهاد کشاورزی چمستان برگزار شد که جزو دوره‌های آموزشی مهارتی پودمانی بوده است و در پایان این دوره‌ها به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه آموزشی اعطا شد.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text