شنبه 1 اردیبهشت 1403

قلع و قمع بیش از 50 فقره بنای غیرمجاز در محمودآباد

احمد صادقی گفت: با هدف اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاح قانون حفظ زمین های زراعی و باغ ها و بر اساس دستور دادستانی،گروه اجرای احکام به همراه نماینده دادستان، بنیاد مسکن و گروه گشت 131 این مدیریت اقدام به قلع و قمع 59 فقره ساخت و ساز غیر مجاز در زمین های کشاورزی روستاهای سیاهرود سر، خط آهی، تلیکسر، آزادمون و تجکنار از توابع بخش مرکزی شهرستان محمودآباد کردند.
مدیر جهاد کشاورزی ‌شهرستان محمودآباد با بیان اینکه در این عملیات 49 هزار و 600 متر مربع از زمین های تغییر کاربری شده، آزادسازی و به چرخه تولید بازگشت افزود: در روستای سیاهرودسر 30 هزار متر مربع زمین های کشاورزی بصورت تفکیک و در روستای آزادمون نیز 13 هزار مترمربع بصوت دیوارکشی و بنای نیمه کاره تخریب شد.
صادقی گفت: تغییر کاربری غیرمجاز در روستای خط آهی در هزار و 900 متر مربع بصورت تفکیکی و جاده سازی، روستای تجکنار در 700 متر مربع و روستای تلیکسر در 4 هزار مترمربع به صورت دیوارکشی، قلع و قمع شد.
مدیر جهاد کشاورزی ‌شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه با ساخت ‌و ‌ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی که منابع تأمین‌کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند، بر اساس قانون برخورد خواهد شد افزود: هرگونه ساخت و ساز در زمین های کشاورزی ممنوع بوده، به جز مواردی که مراجع ذیصلاح مجوز قانونی صادر کنند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text