پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

قطعه یک آزاد راه تهران ـ شمال بهار ۹۶ زیربار ترافیک می‌رود

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت عملیات احداث آزادراه تهران ـ شمال گفت: قطعه یک آزادراه تهران ـ شمال تا بهار 96 زیربار ترافیک می‌رود و برای قطعات 2 و 3 نیز چهار پیمانکار هم‌زمان مشغول به کار می‌شوند و در نهایت با اتمام این پروژه ملی مسیر تهران تا مازندران به طول 70 کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

قاسم احمدی‌لاشکی امشب در حاشیه بازدید از محل احداث نیروگاه سیکل ترکیبی تک‌محور 460 مگاواتی نوشهر و دیدار با مدیران این پروژه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: تجهیزات این نیروگاه از کشورهای اروپایی خریداری شد و از طریق دریای سیاه و دریای خزر وارد بندر نوشهر شد و سپس با ایجاد تمهیدات لازم، تجهیزات این نیروگاه به محل احداث آن منتقل شده است.

وی با بیان اینکه نیروگاه برق 460 مگاواتی نوشهر جزو زیرساخت‌های مهم است، افزود: روند و میزان پیشرفت فیزیکی کار بسیار مطلوب است و این دغدغه ما را در این حوزه کم می‌کند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید کارهای زیربنایی را در منطقه انجام دهیم تا آینده شمال کشور در بخش‌های مختلف توسعه یابد و بنابراین همه باید تلاش کنیم تا این نیروگاه در زمان‌بندی مقرر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه خدمت کردن به مردم کار سختی نیست و ما نیز رفاه مردم را می‌خواهیم، خاطر نشان کرد: عملیات بتن‌ریزی این پروژه بزرگ و زیربنایی در روز سوم بهمن ماه امسال با حضور و نظارت کارشناسان ایتالیایی انجام می‌دهد و این نشان اهمیت بسیار بالای نیروگاه سیکل ترکیبی تک محور 460 مگاواتی نوشهر دارد.

احمدی‌لاشکی درباره آخرین وضعیت عملیات احداث آزاد راه تهران ـ شمال تصریح کرد: قطعه یک آزاد راه تهران ـ شمال تا بهار 96 زیربار ترافیک می‌رود و برای قطعات 2 و 3 نیز چهار پیمانکار هم‌زمان مشغول به کار می‌شوند و در نهایت با اتمام این پروژه ملی مسیر تهران تا مازندران به طول 70 کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

وی درباره حل مشکلات آب شرب شهرستان‌های نوشهر و چالوس و بخش‌های تابعه آن خاطرنشان کرد: تأمین آب شرب از دغدغه‌های جدی منطقه است و با پیگیری‌هایی که انجام دادم بودجه این طرح در کتابچه سال 96 دولت ثبت و ضبط شد و این پروژه یکی از چهار پروژه جدیدی دولت در کشور است که با اعتبار یک‌هزار و 500 میلیارد تومان آب از روستای «دلیر» چالوس منتقل می‌شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی درباره پروژه گازرسانی به بخش کوهستانی کجور نیز گفت: نقشه‌برداری این طرح در سال 96 آغاز و عملیات اجرایی آن در سال 97 اجرایی می‌شود

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text