جمعه 31 فروردین 1403

عروس شهرهای ایران برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، حسین سروری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر که با بازگشت پیروزمندانه امام راحل در 12 بهمن به میهن آغاز شد و شاهد انقلابی سیاسی دینی که در منطقه و جهان تاثیر گذاشت بودیم، افزود: اینکه کشورهای مختلف همچنان در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند نشان دهنده این است که نظام در مسیر درست خود گام برداشته است.

وی با اشاره به فرجام برجام گفت: قبل از اجرایی شدن توافق شاهد اعمال محدودیت‌های بسیاری علیه ایران بودیم که با صبر و بردباری ملت ایران و راهنمایی رهبر و تدبیر تیم مذاکره‌کننده موفق شدیم سایه تحریم‌ها را برداریم و در این مدت زمان کوتاه 51 پرونده همکاری در زمینه‌های نفت، پتروشیمی، پروژه‌های عمرانی و … به ثبت رسید.

سروری با بیان اینکه آثار برجام و قراردادها در سال‌های آینده قابل مشاهده است، افزود: دولت براین است که از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حمایت کند و بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را به اجرا کند.

وی با اشاره به سخن رئیس جمهور مبنی بر اینکه این پیروزی یک جناح نیست بلکه پیروزی ملت است، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش از این فرصت به‌دست آمده برای منافع ملی کشور، توسعه اقتصادی و جبران عقب‌ماندگی‌هایی که وجود داشته استفاده کنیم.

فرماندار رامسر با بیان در پیش بودن انتخابات تاکید کرد: همه باید برای برگزاری با‌شکوه انتخابات تلاش کنیم و به همه مدیران ادارات توصیه کرد از هیچ جناحی جانبداری نکنند تا شاهد برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیش‌رو باشیم.

سروری در پایان گفت: با سپری شدن روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به نوروز شهرداری‌ها، دهیاران، اداره میراث فرهنگی و گردشگری باید تلاش کنند و برنامه‌های خود را برای استقبال از مهمانان نوروزی و ایجاد فضای مطلوب تدوین کنند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text