جمعه 10 فروردین 1403

عجیب ترین رستوران های دنیا

عجیب ترین رستوران های دنیا

عجیب ترین رستوران های دنیا + عکس

توجه شما را به دیدن عکس هایی از عجیب ترین رستوران های دنیا جلب می کنیم.

رستوران “El Diablo Restaurant “- اسپانیا

آیا فکر می کنید که پختن غذا بر روی یک آتشفشان کاری غیر ممکن است؟ آیا فکر می کنید که این کاری وحشتناک است؟

جالب است بدانید که در رستوران “El Diablo Restaurant ” در اسپانیا، غذاها بر روی گرمای حاصله از آتشفشانی پخته می شوند که آخرین بار در سال 1824 میلادی فوران کرده بوده است. این رستوران در سال 1969 در محل این آتشفشان افتتاح شد. برای تهیه ی خوراکی و غذاهای مختلف تا به امروز از حرارت بالای حاصله از این آتشفشان استفاده می شود.

رستوران سارنیچ – استامبول، ترکیه

رستوران سارنیچ در یک آبگاه زیرزمینی که قدمت آن به 1000 سال می رسد، قرار گرفته است. محیط این رستوران به وسیله ی لوسترهای آهنین روشن می شوند. فضای این رستوران ما را به یاد کاخ های دوران حکومت سلسله ی عثمانی می اندازد و این رستوران جایگاه ویژه ای در فهرست رستوران ها جذاب دنیا را به خود اختصاص داده است.

رستوران 360 درجه ” 360 Degrees Restaurant “- پوکت، تایلند

رستوران 360 درجه در تایلند، یکی ازبهترین مناظر طبیعی را در فضای باز جزیره ی “Layan Beach ” در اخیار شما می گذراد. با غروب خورشید در این جزیره، فضایی فوق العاده رمانتیک و عاشقانه بوجود می آید که با جرعه ای نوشیدنی، زیباتر نیز می شود. از نکات جالب این رستوران می توان به نحوه ی نشستن خاص بر روی بالش ها اشاره نمود. این رستوران یکی از بهترین مکان ها برای گذاشتن ملاقات های عاشقانه به شمار می آید.

رستوران متحرک “Stuckli Sky Dining “- سوئیس

رستوران “Stuckli Sky Dining ” همچون نامی که به آن داده شده است در روی هوا بوده و به مشتریان در آسمان سرویس می دهد. مشتریان این رستوران می توانند در هوا از ناهار خود و مناظر دیدنی کوه های آلپ لذت ببرند.

رستوران قلعه ی برفی “Snow Castle Restaurant “- کمی، فنلاند

خوردن غذا در ظروف یخی ابتکاری است که رستوران قلعه ی برفی در فنلاند در اختیار مشتریانش گذاشته است. این رستوران در صورت درخواست شما می تواند به شما در اتاق های یخی، امکان استراحت و سپری نمودن شب را نیز بدهد. این رستوران یخی در مکانی با زیبایی وصف ناپذیر و در دمای -5 درجه، از اواخر ماه ژوئن، آماده ی پذیرایی از میهمانان می باشد.

رستوران “Tree Pod Dining “- بانکوک، تایلند

اتاقک های مجزای این رستوران با نام “Tree Pod Dining – Soneva Kiri in Koh Kood ” از جنس بافت های حصیر بوده و میهمانان می توانند بر روی درختان بلندقامت، از خوردن وعده ی غذایی و چشم انداز زیبای طبیعت لذت ببرند.

رستوران هتل “Labassin Waterfall “- فیلیپین

مکان های عجیب همواره توجه توریست ها را به خود جلب می نماید. رستوران آبشار هتل ” Labassin Waterfall Restaurant – Villa Escudero Plantations and Resort ” نیز در فیلیپین یکی از همین مکان هایی است که به شدت مورد توجه توریست ها واقع شده است. با این که این آبشار مصنوعی بوده و خالق دست بشر است، ولی توانسته است مشتریان و دوستاران مکان های غیرعادی در دنیا را به خود جذب کند. منوی این رستوران حاوی انواع غذاهای فیلیپینی بوده و بر اساس نظرسنجی مشتریان، از کیفیت بالایی برخوردار است. جالب اینجاست که هزینه ی یک وعده ناهار یا شام در اینجا نسبتا ارزان بوده و مشتریان می توانند پس از صرف وعده ی غذایی خود، از راه رفتن در میان آبهای گرم آبشار لذت ببرند.

رستوران ژول ورن “Le Jules Vernes “- پاریس، فرانسه

اگر شهر پارس لقب رمانتیک ترین شهر دنیا را به خود اختصاص داده است، پس می توان رستوران “Le Jules Vernes ” را نیز رمانتیک ترین دستوران دنیا نام نهاد. به رستورانی که در ارتفاع 125 متری از سطح زمین شهر زیبای پاریس را در زیر پای شما قرار می دهد، لقب دیگری نمی توان داد. عنوان یکی از بهترین رستوران های دنیا به ارتفاع و دید زیبای این رستوران خلاصه نمی شود. چند سال پیش، خود شخص “آلبونا لوکاسا” که اکنون مهمترین رستوران دار فرانسه به شمار می آید، مدیریت ژول­ورن را بر عهده گرفته است. به همین دلیل است که عنوان یکی از بهترین ها از همه لحاظ شایسته ی این رستوران است.

رستوران “Treehouse “- نیوزلند

در نیوزلند یا همان زلاندنو رستورانی وجود دارد که بر روی درخت “Yellow Treehouse ” ساخته شده است. برای صرف غذا در این رستوران می توان به راحتی از درخت بالا آمده و در پشت میزهایی چوبی و در هوایی تمیز، از وعده ی غذایی خود لذت کامل برد. رستوران “Yellow Treehouse ” به معنای واقعی بر روی یک درخت سرو و در ارتفاع 10 متری از سطح زمین ساخته شده است. دیواره های این رستوران از چوب های روشن و شیشه ساخته شده و احساس معلق بودن در هوا را به انسان می دهد.

رستوران فصلی “Grotta Palazzese ” – پولیگنانو آماره، ایتالیا

این رستوران در جنوب کشور ایتالیا قرار دارد و با چشم انداز زیبای دریای آدریاتیک، لحظاتی زیبا را به زندگی شما می بخشد. رستوران در قلب یک غار با نام “کالکر” بنا نهاده شده و تنها در فصل تابستان آماده پذیرایی از میهمانان و مشتریان است.

رستوران زیر آب “Ithaa Undersea “- جزیره ی رنگالی، مالدیو

رستوران زیرآب “Ithaa Undersea “، در مجمع الجزایر مالدیو و در عمق 5 متری در زیر آب واقع شده است. این رستوران در میان دو جزیره ی خصوصی هتل ” Conrad Maldives Rangali Island Hotel ” قرار گرفته است و سقف شیشه ای آن با دید 270 درجه، نمایی بسیار زیبا از دنیای زیر آب را به شما هدیه می کند.

این رستوران تنها می تواند 14 مشتری را در خود جای دهد و به همین خاطر، رزرو میز در آن کار ساده ای نیست. کسانی که مایل به صرف نهار و یا شام در این رستوران هستند باید حداقل از 14 روز قبل برای رزرو جای اقدام نمایند. لازم به ذکر است که ورود افراد زیر 12 سال به این رستوران ممنوع می باشد.

 
/

Check Also

معرفی رودخانه های مازندران

معرفی رودخانه های مازندران رود، آبی است روان که از به هم پیوستن آب چند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text