جمعه 10 فروردین 1403

سپاه مازندران ۹ مرکز واکسیناسیون جدید راه‌اندازی می‌کند

سردار سیاوش مسلمی در حاشیه بازدید امروز از مرکز واکسیناسیون سپاه شهرستان ساری در محل مصلی مرکز استان گفت: تاکنون 8 مرکز برای واکسیناسیون کرونا توسط سپاه کربلا در مازندران راه‌اندازی شد که 9 مرکز دیگر هفته بعد فعالیت‌ خود را آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه مراکز واکسیناسیون به همت آره های مقاومت بسیج راه‌اندازی شدند، افزود: بیش از 300 نیروی متخصص بسیجی در مراکز واکسیناسیون بسیج سپاه کربلا به‌کارگیری‌ شدند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطر نشان کرد: 381 نیروی بسیجی متخصص دیگر نیز آموزش های لازم  در امر واکسینه کردن را دیدند و آماده حضور و کمک به مراکز واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی استان هستند.

سردار مسلمی یاداور شد: مراکز واکسیناسیـون تداومی نو از نهضت های مومنانه در میدان سلامت برای شکست کرونا ویروس است.

وی تصریح کرد: در راستای طرح ملی شهید سلیمانی و به منظور کمک به مراکز درمانی و تسهیل گری ها و رفاه عمومی و نیز تسریع بخشی در امر واکسیناسیون کرونایی برای کنترل شیوع کووید 19 و ایجاد مصونیت های اجتماعی در ابتلا به این ویروس منحوس سپاه کربلا اقدام به راه اندازی این مراکز کرد.

در این بازدید سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا ضمن نظارت و بررسی میدانی از روند تزریق واکسن کووید 19 ، و گفت‌وگو با مدیران اجرایی، بسیجیان و کادر درمانی و نیز مردم حاضر در این مرکز از صبر و تلاش های آنان و سایر عوامل و مجموعه پزشکی مرکز واکسیناسیون سپاه این شهرستان  قدردانی کرد و در جریان اقدامات مراکز قرار گرفت.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text