پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ساری نامزد شهر نمونه گردشگری کشور شد

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار ساری با اشاره به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در کلان شهر ساری، گفت: ساری نامزد شهر نمونه گردشگری کشور شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، ناصر معیل بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر مازندران با اشاره به اینکه هدف‌گذاری توسعه برای شهر ساری باید برای همه شهرهای مازندران تعمیم داده شود در حوزه گردشگری است، افزود: اکثر برنامه‌ها در شهرداری ساری در نیل به هدف توسعه گردشگری است.

وی با بیان اینکه شهر ساری آمادگی دارد یکی از نامزدهای شهر برتر گردشگری کشور است، گفت: برای ایجاد کمپ‌های مسافرتی در پارک قائم ساری بالغ بر 10 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری زیربنایی شده است.

معیل با اشاره به اینکه بروشورهای راهنمایی مسافران نوروزی را در تیراژ 50 هزار نسخه منتشر می‌کنیم تا مسافران، ساری را بهتر بشناسند، افزود: باید از سوی مسئولان نگاه ویژه به گردشگر داشته باشیم.

این کارشناس مسائل اجتماعی با بیان اینکه بسیاری از روستاهای استان ناشناخته بوده که ظرفیت بکر گردشگری دارند، گفت: باید به سمت توسعه گردشگری واقعی سوق یابیم.

وی از آمادگی شهرداری ساری برای نامزدی این شهر به عنوان شهر برتر گردشگری کشور خبر داد و افزود: گردشگری به عنوان صنعت درآمدزاد بوده و باید به این مقوله بین مردم فرهنگ سازی شود.

کلانتری معاون خدمات شهری شهرداری ساری نیز با اشاره به اینکه هدفگذاری شهر ساری بر مبنای توسعه گردشگری است، گفت: ساری جزو 5 شهر برتر گردشگری کشور در نوروز 94 بودیم و امسال به عنوان شهر نمونه برتر گردشگری کشور نامزد هستیم.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text