جمعه 31 فروردین 1403

راه اندازی مقرون به صرفه‌ترین پرواز کشور به دبی از شمال

به گزارش پارسینه و به نقل از گردشگرانلاین-سر انجام برج مراقبت فرودگاه ساری که چشمانش به دیدن هواپیمای پرواز ساري – دبي سبز شده بود،عصر روز 21  بهمن راه اندازی شد.
قيمت پروازي در تهران تقريبا دو برابر قيمت ساري است و در ساري پرواز با قيمت 700 هزار تومان به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد، در حالي كه قيمت تهران-دبي يك ميليون و 200 هزار تومان است.
فروش بليط هاي اين پرواز هم به صورت چارتر و هم به صورت تور خواهد بود كه قیمت آن با لحاظ خدمات بين يك ميليون و 300 هزار تومان تا يك ميليون و 500 هزار تومان متغير خواهد بود.
زمان اين پرواز يك ساعت و 45 دقيقه است. اگر از تهران اين اتفاق مي افتاد هزينه و زمان بيشتري بر مسافر تحميل مي شد.
در اين مراسم موسي مشا زميني –مديركل فرودگاه هاي مازندران- با بيان اينكه بعد از تلاش هاي فراوان سه سال گذشته امروز موفق به انجام اينكار شديم، گفت: دو پرواز در هفته به مقصد دبي خواهيم داشت. از 202 نقطه جهان به مقصد دبي پرواز انجام مي شود كه با پيوستن ساري به اين پروژه به هاب منطقه راه پيدا كرديم.
مشاء‌زمینی با اعلام اینکه با ایجاد این پرواز بسیاری از هزینه‌های مسافران کاهش پیدا کرد، افزود: این پرواز مقرون به صرفه‌ترین پرواز کشور به دبی است.
وی با اعلام اینکه این پرواز در حال حاضر نیز مورد استقبال بسیاری از مسافران قرار گرفت، اظهار کرد: هزینه پرواز ساری به دبی بسیار نازل است
مشا زميني  نگرانی خود را هم بیان کرد و گفت: نگذاريم اين پرواز به خاطر نبود مسافر به استان هاي همجوار انتقال يابد.
دلاور بزرگ نيا-مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مازندران-نيز در اين مراسم با بيان اينكه راه اندازي اين پرواز يكي از دغدغه هاي جدي ما بوده است، افزود: نگاه ما در حوزه گرشگري نگاه به كل كشورهاي حوزه خليج فارس است چرا كه هم مازندران با طبيعت آن ها سازگار است و هم مي توانند با فرهنگ و آداب و رسوم ما آشنا شوند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text